Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Skrevet 22. juni 2011 Hei. Noen som har erfaring med bruk av såkallt gestagen minipille etter fødsel- Cerazette? Jeg fødte for 14 uker siden, og har brukt Cerazette i ca 1 mnd nå. Er denne pillen bra for oss med pco? Jeg opplever mere plager med denne pillen en feks p-pillen synfase. Noen andre som opplever bivirkninger som feks hodepine(i starten av pillebrettet), mageverk,kvalme(ikke oppkast),diare, dårlig humør, lite sexlyst, nesten normal mensblødning(selv om man ikke skal få store blødninger av denne pillen)? Hadde avtale med gyn og prøve denne pillen, da man ikke kunne sette inn spiral etter KS før det var gått 3 mnd etter fødselen pga strekk i såret på livmoren. Nå vurderer jeg og kutte ut denne pillen, og heller få innsatt kobberspiral.
Gjest Flikk Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 Hvis du har hodepine burde du slutte, eller gå til lege å ta blodtrykket ditt. Noen kan få høyt blodtrykk av ppiller, og det kan gi hodepine.... og blodpropp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå