Gå til innhold

Føler for å klage litt!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er så lei av at alle klager på at jeg har lagt på meg!! Skjønner at de mener godt med å gjøre meg klar over det, men når alle skal mene noe om det hele tiden blir jeg lei.

Veide 75 kg før jeg ble gravid og prøvde å slanke meg, begynte på treningsenter og spiser mindre og sunnere mat! 168 høy og idealvekten min er 62-65 kg så er klar over at jeg nå er litt rundere i kantene, men jeg er da aldeles ikke feit, bare litt lubben!

Var hos legen i går, er nå 24 uker på vei og hadde gått opp 2 kg. Trodde legen skulle være fornøyd med at jeg ikke hadde gått opp mye, men han sa "ja, da får du jo litt å slite med når ungen har kommet ut". Syns egentlig det var litt frekt sagt, eller, hverfall unødvendig.

Begynner å bli rimelig deprimert nå av at både mamma og søsken, nevner og hinter til hvor tjukk jeg har blitt hele tiden. Det er tungt for meg og holde humøret oppe og det hindrer meg i å kose meg i graviditeten. Jeg som egentlig har ett veldig avslappet og godt forhold til min gravide kropp, (var også veldig fornøyd med meg selv når jeg gikk med nr. 1 i magen) klarer ikke lenger og fryde meg over gravidmagen.

De tar motet fra meg og gjør alt så mye mer vanskelig:(

Må legge til at mannen min og min beste venninne støtter meg og hjelper meg, de sier at de ikke skjønner hvorfor alle andre mener det er så ille. De ser jo kiloene de også, men er enig med meg om at det ikke er verre enn at jeg er litt "chubby".

Ble veldig langt det her, og veit ikke helt hva jeg ønsker å oppnå med dette, men godt å få det ut hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...