Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Del Skrevet 22. juni 2011 Vi er begge i 100% jobb, og har ikke foreldre /svigerforeldre til å hjelpe oss, slik mange av vennene våre har. 3 barn. Vi rekker aldri /altfor sjelden: - oppgradering av hagen, skulle hatt en støttemur, men det blir stadig utsatt - reparere ødelagte klær, f.eks sy i en knapp, stoppe ullsokker osv, blir til at vi kjøper nytt - rydde i skap, kott og boder, og kaste alt vi ikke har bruk for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 Vaske vinduer!!! Men nå skal huset selges, så nå er de tatt etter x antall år:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Del Skrevet 22. juni 2011 Vaske vinduer(utvendig) her også. Innvendig prøver jeg å få gjort med jevne mellomrom. Kunne sikkert vasket rundt/ned litt oftere enn jeg gjør også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Del Skrevet 22. juni 2011 Det har jo egentlig ingenting å gjøre med å rekke, det tar jo feks lengre tid å kjøpe en ny bukse enn å sette inn en knapp.... Men her også er det vinduene som sjeldent tas. Rydding i kott skjer også sjeldent, men har faktisk gjort en del av det forholdsvis nylig og resten blir tatt til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #5 Del Skrevet 22. juni 2011 Vaske vindu, rydde i ytterboden, rake løv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #6 Del Skrevet 22. juni 2011 Vaske vinduene og rydde i kottet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #7 Del Skrevet 22. juni 2011 Rydde i garasjen Sortere klær som er for smått og skal i bosset/ til fretex Vaske inni kjøkkenskapene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #8 Del Skrevet 22. juni 2011 Eneste jeg ikke rekker er å ligge ajour med skittentøyet, er alltid en maskin eller 3 som skal vaskes.. Ellers både vasker jeg vinduer, rydder i kott og skap minimum 2 ganger i året, ofte mer.. Luker til og med ugrass overalt og rydder i kleskap til meg og ungene minimum 1 gang hver 3 mnd! I snitt brukes det 10 hånklær for dagen her, er nok grunnen til at men ikke rekker å ta etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #9 Del Skrevet 22. juni 2011 Det var imponerende driftig! Er du i jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #10 Del Skrevet 22. juni 2011 Det har vel egentlig noe med at jeg ikke har et syskrin eller noe vane med å sy, og da er det mer anstrengende å lete fram de aktuelle klærne, knapper, nål og sytråd som passer enn å kjøpe nytt. Rekker og rekker, det er i alle fall noe jeg aldri får gjort. hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #11 Del Skrevet 22. juni 2011 rydde kjeller, garasje og løe.. vaske vinduer er også noe som blir nedprioritert til fordel for viktigere oppgaver.. så er det å sortere ut for små klær til snuppene.. er to år i mellom, og det hender seg at klær some r for små til eldste blir liggende i skapet til de passer til minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #12 Del Skrevet 22. juni 2011 Vaske kjøleskapet! Har planer om å gjøre det i løpet av de nærmeste dagene. Vaske vindu er også en klar ener... Rydding av kjøkken skap og bod er en god nr to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #13 Del Skrevet 22. juni 2011 Vaske inni kjøleskap. Vaske inni komfyr. Vaske vinduer. Rydde i skap. Jahhh.... Mye som kan bli bedre! Men får håpe det er noe som er bra også, da. ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #14 Del Skrevet 22. juni 2011 Boder og vaskerom ser hele tiden bombet ut. Ser ikke gulvet der. Hagen får et klask nå om da, men ikke nok. Reparere klær? Her kjøper vi bare nye........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå