Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Del Skrevet 22. juni 2011 ..... er selvstendig næringsdrivende med flere hundre tusen på sparekonto, har hele 3 biler i millionklassen, stort hus, OG nekter å betale barnebidrag til eksen fordi hun var utro mot ham. I absolutt alle samtaler skal temaet vris inn på politikk, og uansett hva andre måtte mene, og uansett hvilken partitilhørighet de måtte ha, så er de mindre smarte, uopplyste, og ikke minst fordomsfulle så lenge det ikke er AP de holder med. For å ikke snakke om hvor fælt det er at mannen min nettop har kjøpt seg en helt ny Volvo, eller hvor fælt det er at vi har plass i privat barnehage. Store biler og privat næringsliv er visst det som er feil med samfunnet i dag mener han (som politiker vel og merke). Kjenner at jeg faktisk blir litt fordomsfull av denne mannen. Jeg begynner å utvikle fordommer mot AP-politikere! Dobbelmoralen lenge leve..... (Og der var irritasjonen ute, og godt var det!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 Har vært borti flere slike fra flere partier, men de leste er i AP synes jeg... De er grei underholdning hvis man vil ha en meningsløs diskusjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Del Skrevet 22. juni 2011 leste=fleste Litt fort i svingene og dårlig tastatur 12.32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Del Skrevet 22. juni 2011 Haha, ja det er det jeg også har merket :-) De aller fleste av dem holder seg i AP. Helt utrolig at det går an å ha så lite selvinnsikt kombinert med politisk innsikt. Jeg påpekte at hadde det ikke vært for private barnehager så ville en ikke vært så nær å ha full barnehagedekning som en er i dag. Det satte strek for den diskusjonen.... :-) HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #5 Del Skrevet 22. juni 2011 Er ikke de private billigere og? hehe Mener noen her i byen sa det, de offentlige er dyre og dårlige mens de private er billige og bra (her i byen er det ofte slik si de) *gleder meg til valget* da skal jeg krangle med AP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #6 Del Skrevet 22. juni 2011 Hehe, slik er det her i kommunen ihvertfall. Den kommunale barnehagen vi har hatt til nå har hatt rykte på seg for å være dårlig, og vi har merket det veldig godt for å si det mildt. Den private har ingenting annet enn et bra rykte, og til og med før oppstart har vi fått et svært så godt inntrykk av den, både ved besøk, gjennom møter hvor vi er blitt fortalt hva som er av aktiviteter, og gjennom den velkjente jungeltelegrafen :-) AP er blitt et parti for fortiden. Slik samfunnet fungerer nå så henger ikke politikken deres på greip. NEI vi vil ikke ha noe som helst privat, folk får heller dø i sykehuskø og eldre får slå seg ihjel på badet hjemme heller. MYE BEDRE! Har mye å kverulere med dem om jeg også ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #7 Del Skrevet 22. juni 2011 Her skal de bla. kutte i barnehagene pga et gigantbygg av kulturkvartal. Skal troppe opp med lille og spør dem, hva jeg som alenemor skal gjøre siden barnehagene skal kuttes ned. hehe Her i byen er det bygge bygge bygge og mer bygging , og gjett hvor de henter pengene fra? gamlehjem, skoler, barnehager ooooooog så skal de sette opp parkeringsautomater. *håplaust* Alle gamle og sykehjemmene her i byen har ikke lenger ei kantine, den ble stengt pga. innsparing. Overfylte og nedslitte skoler skal kuttes ned på, og barnehagene skal det kuttes i. De får et tøft valg her i byen hehe Liker at det finnes private aktører som kan få ned køene, og som da man betaler det samme som om man er på sykehuset. Har blitt sendt i røntgen hos noe privat opplegg, betalte det samme, fikk samme bilder som på sykehuset og slapp og vente 6 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #8 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg kan LOVE deg at det ikke bare er APer som lever dobbelmoralsk. Har noe saftig snusk på en annen viss politiker fra et annet parti, hehehehe.... Og i den sammenhengen snakker vi om toppen på umoralskhet ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå