Gå til innhold

holder DU inn magen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen her som holder inn magen for å se tynnere ut?Mannen min gjør det hele tiden og jeg skjønner virkelig ikke at han klarer!!!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør det og jeg merker at det sliter på ryggen, skuldre og på holdningen min.

Er heldigvis på slanker`n, har gått ned 7 kilo og snart er det forhåpentligvis snart slutt på å holde inn magen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det helt ubevisst. Selvfølgelig ikke gjennomført hele tiden, men stort sett hele tiden. Jeg gjorde det også når jeg var gravid. Veldig nødvendig når man er høygravid og har en kjempemage... Og den blir jo veldig mye mindre av det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal jo det. Inn med magen og rette opp i ryggen så får du bedre holdning, mindre ryggplager og flatere mage generelt sett fordi musklene trenes hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det også helt ubevisst, hele tiden. Har fine magemuskler og flat mage, til tross for at jeg aldri trener;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det trenger jeg ikke, for jeg har helt flat mage med kun muskler..Jeg er slank og lekker;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg gjort siden jeg var 8, etter en stygg kommentar fra bestemor. Gjør det hele tiden nå som voksen(ikke når jeg sitter vel og merke)

 

Får vondt i magen hvis jeg ikke holder inn :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det gjør jeg helt ubevisst, ikke fordi jeg skal se tynnere ut, men fordi det føles naturlig..

 

gjør det enda, er snart halvveis i andre svangerskapet, magen synes ikke i det heletatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder også magen inne omtrent hele tiden. Har gjort det siden mamma sa jeg måtte gjøre det ved en anledning da jeg var barn. Det var nok ikke ment på noen vond måte. Men jeg har vel siden holdt magen inne ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åj er det så vanlig altså:P

 

men får dere ikke vondt i magen/rygg av å holde inn hele tiden?

Hva med å glemme seg bort også slipper dere ut magen?:Phehe...får der epuste skikkelig?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for det gir bare mageknip og skikkelig oppblåst mage pga all luften, som på en eller annen måte kommer av å holde inn magen ;)

 

Hvorfor gidde? En blir ikke slankere av det, og en er som en er til en gjør noe mer effektivt med det enn å holde inn magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg prøver å holde ryggen rett og "samle" magemusklene litt, men ikke slik at det går ut over åndedrettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...