Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Del Skrevet 22. juni 2011 Fikk besøk av ei venninne idag som sa til meg"å så tynn du er blitt!" (helt særiøst mente hun det...)...jeg har ikke gått ned noe i vekt, men føler meg faktisk tynnere også(feil med vekta?hehe...) Er det mulig å ha blitt tynnere om man ikke har gått ned i vekt?:S høres usannsynlig ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 Det kan jo tenkes at du har blitt kvitt litt fett, og fått litt muskler. Da vil jo vekta holde seg eller gå opp, ettersom muskler veier mer enn fett. Men man ser slankere ut med muskler enn med fett. Så det er ikke umulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Del Skrevet 22. juni 2011 Sikkert klærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Del Skrevet 22. juni 2011 okei:)takk for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #5 Del Skrevet 22. juni 2011 Hmmm, jeg har motsatt problem...har gått ned i vekt, men ser ikke tynnere ut... Tja, vekta kanskje som ikke har det helt bra.. Nei, jeg aner ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå