Gå til innhold

hvor lenge kan dere klare dere UTEN sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kvinne 28 år. Kan klare meg ganske lenge uten sex, gjerne måneder. Er i et fast forhold, så sjeldent det går så lenge i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ganske gretten om det går mer enn 4-5 dager mellom..Er i fast forhold.

 

Jeg er 31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs hva som ligger i begrepet sex. Kan fint klare meg uten samleie i årevis, men onanere må jeg nesten ha gjort daglig for å ikke bli grinekjerring.

 

Jeg er 45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er kvinne, 37 år. Kan leve uten sex i årevis, lengste var 3 år - men gøy er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man klarer det man må. Er man singel med null avlastning, sånn som meg, s¨å må man ta det man får. Har stort behov og blir frustrert etter 1 uke uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå vært 7 måneder uten.. (ble slutt mellom meg og mannen, og jeg er ikke klar til noe annet enda..)

Men onanerer gjør jeg :)

 

Kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 år, kvinne, blir nøden om det går mer enn en uke uten sex (da på "normale" faser i livet, selsvagt ikke rett etter fødsel, ammeperiode etc).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 27 år.

 

Som singel: Halvannet år

Som gift: Blir smådesperat når det har gått en 4 dagers tid. Mulig det har noe med mannen å gjøre, men slik er det nå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

kvinne 21 år.

 

Klarer det jeg måtte, men er i et fast forhold, 3-4 dager uten sex går greit, men da kribbler det etter kos altså ;-)

nå jobber han litt ugunstig så hender seg det går ei uke også... men yters skjeldnt!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan vi glatt gå et par uker uten.. Går det mer enn 3 dager uten sex, mister jeg helt lysten på det, men når jeg først har fått meg, kan jeg glatt få flere ganger om dagen uten å bli lei ;)

 

Kvinne 23 år i fast forhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel, kvinne, 21år.

 

Er jeg i forhold vil jeg helst ha hver dag, flere ganger til dagen.

Når jeg er singel kan det gå opptil et år uten samleie, men onanering kansje en uke uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange år. Selv etter 1,5 år uten noe som helst nå, så føler jeg ikke behovet i hele tatt.

 

Jeg kan stimulere meg selv, men det skjer heller ikke ofte.

 

Kvinne, 40 år.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 31 år. Er jeg i et forhold blir jeg utålmodig etter 2-3 dager :) Som singel, åresvis. Og nå snakker vi ikke om å klare seg uten orgasme antar jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er singel så har til nå klart meg 2,5 år..vet ikke hva jeg savner lenger og er nesten jomfru igjen...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...