Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #26 Del Skrevet 22. juni 2011 "er det mulig hvor lite folk vet om skatteoppgjøret?". Det er fremdeles en ufullstendig setning. I så fall må du skrive " Er det mulig at folk vet så lite om skatteoppgjøret?". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #27 Del Skrevet 22. juni 2011 uansett å dere måtte mene om min vakre skrive stil så vil jeg heller være litt dårlig på å skrive. de aller fleste klarer nå å forstå meg så. men jeg hadde blitt gal om jeg var så uviten om alt som resten av dere er. usj. jaja. hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #28 Del Skrevet 22. juni 2011 vist ikke du klarer å tyde den setninga så er du dum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #29 Del Skrevet 22. juni 2011 Beklager, kan ikke dy meg, men dysleksi er en vanlig unnskyldning for å være udugelig i rettskriving. Det er jo blitt til en "folkesykdom". Hehe, påfallende at de med "dysleksi" ofte er de samme som har lav iq. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #30 Del Skrevet 22. juni 2011 GURI! er voldsomt hvor folk henger seg opp i småting her inne da! Skrivefeil eller ikke - så lenge man skjønner hva personen skal frem til så er det vel ikke noe å pirke på?? GAAD! Skjerp dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #31 Del Skrevet 22. juni 2011 nei for all del. jeg bare later som:) fikk det bekreftet da jeg gikk i 5 kl om jeg husker riktig. fikk ekstra timer i norsk av en pedagog. men det er nok mange som bruker det som unnskyldning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #32 Del Skrevet 22. juni 2011 De liker å provosere. Noen mennesker er bare sånn. De lever av å rakke ned på andre. Huff for et trist liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #33 Del Skrevet 22. juni 2011 Nå får dere gi dere. Om HI har dysleksi eller ikke. Who cares?? Det grenser faktisk til mobbing det dere holder på med nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #34 Del Skrevet 22. juni 2011 Her var poenget å rakke ned på de som rakker ned på andre. Jeg rakker ikke ned på de som er snille og greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #35 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg som tror du er fra sørlandet her. Jeg mente ikke å rakke ned på skrivemåten din, mente vel heller at det kunne forklare hvorfor du skrev det sånn. Mange som skriver dialekt her inne, men stort sett bare på anonym forumet det blir rakket ned på som skrivefeil. Jeg skjønner godt hva du mener, og ja, mange vet skummelt lite om skatteoppgjøret:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #36 Del Skrevet 22. juni 2011 Etter så mange år så er jeg meget vant til å bli mobbet. Og det gjør meg ingenting. Jeg er bare glad for at jeg ikke trenger å spørre om hjelp til hver minste bidige lille ting om skatteoppgjør, nav søknadder og alt mulig annet man lett kan lese seg frem til på feks nav.no:) Så vist de får et kick og føler seg bra av å mobbe meg litt så er det jo de det er synd på. HI (Sånn for dere som MÅ ha stor bokstav) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #37 Del Skrevet 22. juni 2011 da er du god på dialekter er født midt i kr.sand:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #38 Del Skrevet 22. juni 2011 Fra Kristiansand sjøl, så kjente det godt igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå