Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Del Skrevet 22. juni 2011 måtte bare få det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 Ser sånn ut ja, irriterende er det !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Del Skrevet 22. juni 2011 Enig! Og jeg skjønner ikke at folk ikke klarer å lese, og forstå, den informasjonen som står på skatteetaten.no eller på altinn. Jeg er heller ingen ekspert, men jeg klarer fint å tilegne meg informasjon om ting som berører meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Del Skrevet 22. juni 2011 Ok, så dere som er bedrevitere, hva mener dere om alle disse skattespørsmålene da? Dere må jo da vite alt 100 % så kan kanskje dere fortelle oss dumme da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #5 Del Skrevet 22. juni 2011 ja ikke sant. og det jeg ikke skjønner prøver jeg å lese meg frem til på hjemmesiden til det jeg lurer på ellers så googler jeg det. eller leser gamle innlegg. man trenger jo ikke lage nytt innlegg for hver person som ikke skjønner en ting. arg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #6 Del Skrevet 22. juni 2011 jeg driver jo å svarer på alle dere dummes spørsmål hele tiden men det synker jo ikke inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #7 Del Skrevet 22. juni 2011 Det er ikke snakk om å være bedreviter, men å vite litt om hvordan ting fungerer og er. Og det å klare å tilegne seg informasjon og viten om feks. hvordan skattesystemet fungerer siden det er noe som berører oss alle. 12:06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #8 Del Skrevet 22. juni 2011 siden alle sier forskjellige ting så er det litt vanskelig for oss dumme å forstå. Men du kan jo svare på dette da; De som ikke har fått i dag, kan de få det i løpet av uka, eller kommer det da aug,sept eller okt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #9 Del Skrevet 22. juni 2011 For en ubrukelig overskrift! Skal du rakke ned på andre bør du passe på å fremstå som feilfri selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #10 Del Skrevet 22. juni 2011 Du kan fortsatt få iløpet av uka og de som får senere vil motta brev om dette. 12:06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #11 Del Skrevet 22. juni 2011 du kan fortsatt få i løpet av uka ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #12 Del Skrevet 22. juni 2011 Tusen takk 12.16. Nå skal det bli slutt på mine spørsmål ihvertfall;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #13 Del Skrevet 22. juni 2011 Kan se ut som hi er sørlending utfra overskriften:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #14 Del Skrevet 22. juni 2011 jeg er ikke feilfri! har dysleksi! noe jeg ikke kan noe for. men prøver å gjøre det beste ut av det. men å ikke kunne noe så enkelt som å lese på skatteetaten.no eller altinn.no for å finne ut noe du lurer på, det er ubrukelig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #15 Del Skrevet 22. juni 2011 ja æ æ fra kr.sand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #16 Del Skrevet 22. juni 2011 Tror jeg ikke. HI kan så mye om skatteoppgjør at ho klarer ikke skrive rett lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #17 Del Skrevet 22. juni 2011 Ikke vær så nedlatende. Skattedirektoratet har en stor del av sitt IT-miljø i Grimstad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #18 Del Skrevet 22. juni 2011 jaja rakk ned på noen med dysleksi du. du vet vel knapt hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #19 Del Skrevet 22. juni 2011 Om du vil ha et tips så bruke stor bokstav etter punktum og når du begynner å skrive noe. Det er ingen unskyldning å være dyslektiker å ikke vite hvor en skal bruke stor bokstav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #20 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg skjønte ikke overskriften, kan du forklare? "Er det mulig å lite folk vet" er ikke en forståelig setning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #21 Del Skrevet 22. juni 2011 det er latskap fra min side... ser ikke vitsen å bruke stor bokstav her inne. er noe annet om jeg skreiv et brev eller en cv eller noe. men men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #22 Del Skrevet 22. juni 2011 Ædde muli å lide fålk vett om skatteoppgjøre? Sørlandsdialekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #23 Del Skrevet 22. juni 2011 hvor lite hvist det er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #24 Del Skrevet 22. juni 2011 Er det mulig at Hi har skulka et par norsktimer på skolen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #25 Del Skrevet 22. juni 2011 har hatt alle norsk timene. til og med ekstra timer fordi jeg har dysleksi. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå