Gå til innhold

er det mulig å lite folk vet om skatteoppgjøret?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig! Og jeg skjønner ikke at folk ikke klarer å lese, og forstå, den informasjonen som står på skatteetaten.no eller på altinn.

Jeg er heller ingen ekspert, men jeg klarer fint å tilegne meg informasjon om ting som berører meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så dere som er bedrevitere, hva mener dere om alle disse skattespørsmålene da? Dere må jo da vite alt 100 % så kan kanskje dere fortelle oss dumme da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikke sant. og det jeg ikke skjønner prøver jeg å lese meg frem til på hjemmesiden til det jeg lurer på ellers så googler jeg det. eller leser gamle innlegg. man trenger jo ikke lage nytt innlegg for hver person som ikke skjønner en ting. arg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg driver jo å svarer på alle dere dummes spørsmål hele tiden men det synker jo ikke inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke snakk om å være bedreviter, men å vite litt om hvordan ting fungerer og er. Og det å klare å tilegne seg informasjon og viten om feks. hvordan skattesystemet fungerer siden det er noe som berører oss alle.

12:06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden alle sier forskjellige ting så er det litt vanskelig for oss dumme å forstå. Men du kan jo svare på dette da; De som ikke har fått i dag, kan de få det i løpet av uka, eller kommer det da aug,sept eller okt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en ubrukelig overskrift! Skal du rakke ned på andre bør du passe på å fremstå som feilfri selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er ikke feilfri! har dysleksi! noe jeg ikke kan noe for. men prøver å gjøre det beste ut av det.

men å ikke kunne noe så enkelt som å lese på skatteetaten.no eller altinn.no for å finne ut noe du lurer på, det er ubrukelig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil ha et tips så bruke stor bokstav etter punktum og når du begynner å skrive noe. Det er ingen unskyldning å være dyslektiker å ikke vite hvor en skal bruke stor bokstav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke overskriften, kan du forklare?

"Er det mulig å lite folk vet" er ikke en forståelig setning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er latskap fra min side... ser ikke vitsen å bruke stor bokstav her inne. er noe annet om jeg skreiv et brev eller en cv eller noe. men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...