Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg gjorde heller ikke det, å står ingenting om at skatteoppgjøret er klart på min side..Så, er det slik at vi som ikke leverte selvangivelsen må vente da eller? Er det fortsatt lov å håpe at de kommer i juni? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 om du ikke leverte selvangivelsen så har det ikke noe å si om du ikke hadde noe å endre på! du kan fortsatt få det i juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Del Skrevet 22. juni 2011 Det var voldsomt mye mas om skattepengene nå.. Er det ikke sagt at pengene evt kommer til fredag for de fleste?Da utenom dem som får de senere i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Del Skrevet 22. juni 2011 Man trenger ikke levere. Så da har det heller ingen sammenheng med når man får utbetalt. Dessuten er man ikke e akør så skal det egentlig ikke ligge klar på altinn før til fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #5 Del Skrevet 22. juni 2011 Det er helt tilfeldig. Jeg hadde ingen endringer og leverte ikke, men skatteoppgjøret mitt har kommet. I år sjekker de nøye mennesker som har handlet med aksjer, eiendom/bolig, som har store sykefradrag og mennesker som har store avvik meldt inn av banken. Hvert år er den noen grupper som blir nøyere kontrollert enn andre. Og i år er det disse. Resten er kun tilfeldig om du mottar nå eller senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #6 Del Skrevet 22. juni 2011 Jo det er sagt fredag, men på nettet (dinepenger) står det at de blir saendt ut i dag, at det altså går an å sjekke på nettet på altinn. Har sjekket der og det står ikke noenting mine sider der, bare at jeg ikke har levert selvangivelsen. Hadde virkelig håpet på at de kom i juni, men nå begynner jegå se mørkt på det:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #7 Del Skrevet 22. juni 2011 11:56: Alle privatpersoner kan sjekke fra 22.juni. Det står også på Altinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #8 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg sjekket også altinn og fikk beskjed om at jeg ikke hadde levert. I går lå ikke skatteoppgjøret for 2010 klart der, men det gjorde det i dag. Men det står fremdeles at jeg ikke har levert den. Har du ingen endringer du vil registrere, så trenger du heller ikke "levere". Stille aksept eller no sånt kaller de det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå