Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Del Skrevet 22. juni 2011 Her er det tørke. Jeg synes sex er forferdelig om dagen.. mannen får seg kanskje en gang i uka, hvis han er heldig..hvis ikke går det omtrent to uker i mellom. Og runke/suge gidder jeg ikke. Er han så nøden, så kan han vel ordne seg selv tenker jeg... Jeg krever jo ikke at han må tilfredsstille meg når han ikke gidder å ha sex selv (ikke at det egentlig skjer noen gang,men...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 vi har sex 1-2 ganger i uka. men nå er jeg høygravid og lei så orker ikke mer enn det. og så blir det vel 1-2 blowjobs i uka når vi dusjer sammen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Del Skrevet 22. juni 2011 Hvis han vil ha deg på den ene eller den andre måten selv om han vet du gjør det kun for ham, er han er horebukk i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Del Skrevet 22. juni 2011 11:51 : Om han er en horebukk hva gjør det HI til da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #5 Del Skrevet 22. juni 2011 En HOREBUKK?? jøsses... nei, DET ville jeg vel ikke kalt mannen jeg bodde sammen med. Om han fløy på gata og fant seg noe , når han ikke fikk noe hjemme..ville saken blitt en annen... men horebukk??? nei, han er vel en mann med seksuelle behov...som menn flest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #6 Del Skrevet 22. juni 2011 Vi har sex ca et par dager i uka, men om jeg ikke orker sier han ikke noe på det, da kikser han seg selv. Har ikke noe imot å hjelpe han litt, men hadde ikke gjort det hadde det vært et "krav", om man kan si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #7 Del Skrevet 22. juni 2011 En horebukk (som det finnes svært mange av...) er en mann som nyter å ha sex med ei han vet kun gjør det av andre grunner enn at hun har lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #8 Del Skrevet 22. juni 2011 som før 2-3 ganger i uka, men av erfaring vet jeg at det blir mindre på slutten av svangerskapet. Dersom jeg har lyst kan jeg hjelpe han, men dersom jeg ikke har lyst får han klare seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #9 Del Skrevet 22. juni 2011 Vi har hatt sex 2 ganger etter jeg ble gravid, er 7 mnd. på vei. Jeg gidder ikke ta initiativ, og mannen tenner tydeligvis ikke særlig på meg når det er en baby i senga. Slik har det vært hver gang jeg er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå