Gå til innhold

Promper /raper du eller mannen i nærheten av hverandre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi promper, raper, fniser og ler.. har vært sammen i 4 år!!

Barnslig som bare rakkern - men fy så gøy vi har det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender han raper når han drikker øl eller brus ja, men jeg liker det ikke.... Promper aldri foran hverandre. (dobesøk gjør vi også hver for oss;-))

Vært sammen i over 4 år:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanrape, men klarer ikke prompe forann han. Rapingen ble enklere da jeg slet en del med luft under ribbeina når jeg var gravid og hadde så vondt at jeg bare måtte slippe ut innimellom. Men prøver å la være.

Vi har vert sammen 3,5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÆSJ!

Synes dere ikke det tar bort litt av sjarmen i forholdet, og gjør det bare ekkelt?

Forrige mannen min var jeg sammen med i over 6 år. Vi prompet på do,eller når man generelt var alene..og han rapte ytterst sjeldent..og da var det i såfall ved et uhell.

 

Det er det samme med min nye mann.

Jeg har ingen interesse av å dele ekle lukter og lyder med han.

Hadde han f.eks prompet under dyna mens vi lå sammen i sengen, hadde jeg spydd...Noe så ekkelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, raper, fiser, går på do sammen, ikke noe problem og en god del latter... :)

 

Vært sammen i 6 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist man har luft i magen så er det vel bedre å slippe det ut enn å ha vondt? og vist man har vært sammen en stund så mener jeg dette er helt normalt. har vært sammen med mannen i 8 år og vist jeg skulle måtte gå på tå rundt han så hadde jeg blitt gal. er ikke sånn at jeg raper eller promper for gøy rundt han, men må man så må man. vi har nå vær vår dyne og så kan du ikke kontrollere det som skjer når du sover;) kanskje du fiser som bare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han raper og promper foran meg, men jeg går bort for å prompe. Rampe gjøre jeg foran han. Vært sammen i 6 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bodd sammen i 3 år,og vi prøver å ikke plage den andre med slikt.Han har aldri hørt meg prompe,og han prømper heller ikke foran meg.(Hva han gjør på do er en helt annen sak,men da er han tross alt på badet;o))

 

Vi raper litt,men ikke sånne ekle,lange mannerap:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja klart vi promper og raper, er jo naturlige gasser det.. Ikke alltid man rekker å gå på do for å prompe akkurat, helt uproblematisk. Er jeg dårlig i magen og jeg vet det kommer en skikkelig sur fis prøver jeg å gå et annet sted, rapene er så lave at det tenker jeg ikke over. Han gjør det samme. Synes det er ekklere med mannfolk som klør seg i skrittet hele tiden! Vi er gift, og har vært sammen i 6 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi raper og promper minimalt i hverandres selskap. Kan ikke si at jeg raper særlig ofte, og promping gjør både jeg og mannen min for oss selv. Selvsagt kan man miste en promp, så det skjer jo innimellom, og da ler vi godt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør vi, og vi har vært sammen i 3,5 år nå.

Hvorfor holde tilbake noe som er naturlig? Jeg for min del gidder ikke å late som jeg er noe jeg ikke er :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært smmen i et år. Og nei, ikke med vilje :P Men av og til har det jo skjedd uhell nå og da, men vi prøver å ikke gjøre det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller en "gris" med littegranne normale kroppsfunksjoner enn en altergutt med mye magesmerter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne...

 

Og til hun over om at det ville gå utover sexlivet...

Så lenge en ikke gjør det under akten så skal det da ikke gå utover sexlivet om en raper og promper litt..med mindre en eraltfor "fise"-fin pådet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rape kan vi nok gjøre (men raper egentlig sjelden), promping prøver vi å unngå og dobesøk skjer bak lukket dør (tissing kan skje med åpen dør/ i samme rom). Vært sammen i snart 11 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...