Gå til innhold

Mannen min har fått melding om at skatteoppgjøret er klar..jeg har ikke fått det. Betyr det at pengene ikke kommer før i oktober?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan komme iløpet av dagen eller det kan komme i august, i september eller i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har registrert ditt mobilnummer på altinn så får du sms om ikke du har det så må du nesten bare sjekke altinn med jevne mellomrom for å se om det har kommet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått melding, men jeg har sjekka på altinn og skatteoppgjøret har kommet. Det er kun de som har registrert seg som får SMS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har registrert med på altinn. men ingen melding,enda jeg har vært inne og sett at oppgjøret mitt er klart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis du går inn på www.skatteetaten.no,så kan du klikke der det står "se skatteoppgjøret".

men da må du ha koder fra min id

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser det i innboksen på altinn: "Skatteoppgjør 2010" heter det.

Til deg over: De legger ut i dag og begynner også å utbetale i dag. Snakket med likningskontoret, i Tromsø i dag, ang. en flyttemelding og da sa damen i en bisetning at de begynner å betale ut i dag. "Vi bynne å betale ut i dag så e du heldig så får nu pænga`n snart", sa damen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo..DER ja.. står 24.06 på mitt også. Det må vel bety at vi får pengene innen da...hvis ikke hadde det vel stått den 22. , som er datoen i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...