Gå til innhold

Kunne dere blitt sammen med en mann som var åpen og ærlig om at han må ha sex minst 2-3 ganger daglig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og med påfølgende kommentar at får han ikke det så har han rett til å være utro... Ble litt sjokka. Jeg er glad i sex men med små barn(vi har begge to barn under 8 år) og uansett så er det vanvittig mye, jeg tror ikke jeg hadde taklet det i lengden. HVER DAG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde glatt blitt sammen med ham om han hadde spart seg for den siste kommentaren der. Tror jeg hadde stukket om han hadde ytret den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der hadde jeg glatt dumpa. Han er sexavhengig. Hvorfor kan han ikke ta seg en runk? Er det meningen at DU skal stilne behovet hans 3 ganger daglig? Jobber dere ikke? Hvem har tid til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er umettelig på sex, men dette er jo helt urealistisk å få til. Tenk deg hvis du skulle bli syk en uke, eller over lengre tid. Eller barna deres blir syke. Hva hvis han eller du reiser bort, du vil aldr få ro i kroppen fordi di er redd han er utro siden du ikke er i nærheten. Nei, huff, dette hadde nok ikke jeg gått inn i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke hvis man tar i betraktning siste setningen. Men at en mann har lyst på sex 2-3 ganger daglig, hadde jeg taklet fint. Er selv lik det der.

Hadde jeg truffet en mann som IKKE ville ha sex mer enn et par ganger i måneden, hadde det vært uaktuelt med noe som helst forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant men jeg kan ikke skjønne at folk får tid til det?! Det finnes en mellomting mellom 3 ganger daglig og to ganger i mnd. Jeg synes at 3-4 ganger i uken er helt ok, tatt i betraktning at man har huset fullt av unger, begge jobber og begge skal vel også ha tid til seg selv. Kanskje jeg har lyst til å slappe av ¨på sofaen, se på tv, være litt for meg selv, så skal jeg da ha hengende over meg at før natten kommer må jeg ha sex i hvertfall 2 ganger. Kan jo ende opp med at det blir en slags tvang over det, noe man føler man bør gjøre OG LITE LYSTBETONT

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han liker å ha sex 3 ganger om dagen er en ting, men at han krever å få det er en annen. Dust! Ville aldri i verden ha vært sammen med en som uttaler seg sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bli jo litt sjokkert og sa "sex tre ganger om dagen"?! Trenger ikke ha samleie hver gang men Du må i hvertfall gi meg en blowjob på morgenen mens ungene ser på barnetv, dessuten går det fint å ligge med hverandre under dynen mens ungene går omkring. Jeg merker jeg ikke synes noe om dette. Mulig jege r konservativ og kjip, men jeg liker aldri når menn ser at jeg skal gjøre en ting, må en ting.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man behandler ikke kjæresten sin sånn!! Jeg er ikke den som sier at man skal dra, men dette er ikke bra! Hadde nesten følt meg litt som et leketøy tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI.

Ikke så mye pga utro-utsagnet..men fordi jeg overhodet ikke hadde giddet å ha sex så ofte.

Jeg hater å gi blowjobs,og runking er kleint.

Hadde vært helt uaktuelt for meg

her får mannen seg noe rundt tre ganger i uka...

er ikke det bra nok for han, så må han gjerne ordne seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det der er jo dømt til å gå galt.Sjansen for at en sånn tulling er utro er vel på ca 100%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhode ikke. Jeg er altfor glad i sex, og har altfor stor respekt for seksualiteten min til å degradere den på denne måten. Sex er ikke noe jeg gir, det er noe jeg deler. Det er INGEN som faktisk tror at partneren skal ha LYST på sex tre ganger daglig, i mange år fremover. Så det denne mannen faktisk gjør er å true seg til sex. "Hvis ikke du har sex med meg når jeg vil, så er jeg utro."

En sånn avtale ville jeg aldri i verden gått med på, om jeg så var en umettelig nymfoman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI! Herregud det er jo helt absurd. Da lider han av en avhengighet. Så hvis du skal på hyttetur med jentane et par dager har han så abstinenser at han bare "må" være utro? Nei for noe forbanna tull, finn deg noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer 11.58 på denne og legger til at han høres meget egoistisk ut! En ting å si at man har et stort behov for sex, men slike krav er helt på tryne!!! Skal han legge inn klokkeslett og type aktivitet også kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte gått ned i stilling på jobben for å få gjennomført det der, så nei.. Dessuten har man jo mensen en uke eller så innimellom, skal han da være utro en uke i mnd? he he he he, for en dust!! Høres mest ut som en som er stor i kjeften og som vil framstille seg selv som en med skikkelig futt i..

Jeg og mannen hadde sex som kaniner i begynnelsen av forholdet, men det er ikke mye kanintendenser nå, med to små og begge i full jobb. Hvem har tid/energi til å holde på sånn..?

Dessuten, er det bare du som skal tilfreddstille han om morgenen med blowjob? hva med deg? Skal ikke han gå ned på deg 2-3 ganger om dagen, i likestillingens navn? Når kjeven hans går ut av ledd takker han nok for seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med 11.58. Aldri i livet om noen hadde fått truet meg til noe slikt. Da hadde jeg kommet med et motbud. "Hvis ikke du gjør alt husarbeid og andre ting jeg ber om og betaler alt av fellesutgifter og regninger, så får du ikke sex og må sove på balkongen."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...