Gå til innhold

Lappen

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Holder på med førerkort og nærmer meg, men det kommer nok til å ta en del mer tid... Har termin om rett over 2 måneder og er i veldig dårlig form. Det sliter meg rett ut med kjøretimer. Glattkjøring og langkjøring står for tur og kjørelærer har i tillegg satt opp kjøretimer til langt ut i juli og ingen oppkjøring er bestilt... Er ikke ventelister her så hun sier jeg får den når jeg er klar og vi bestiller. Lurer på om jeg skal holde ut selv om jeg er utslitt. Sover ingenting om nettene og har barn å ta meg av hjemme. Samtidig vil jeg gjerne ha lappen når minsten kommer. Jeg er bare så treg, kjøringen ligger ikke for meg. Noen andre som tok lappen tett opp mot termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde oppkjøring en halv måned før termin :D

det gikk veldig greit faktisk..

men jeg var nok ikke så utslitt som du.. jeg synes det er merkelig at de ikke har bestillt oppkjøringstime ennå.. hos meg gjorde de det rett etter teoriprøva var bestått.. for den må man bestå før de kan bestille..

ellers så kan jeg nok anbefale deg å bare holde ut og bli ferdig..

selvfølgelig går ikke det om man blir så utslitt at man ikke kan ta vare på de andre barna og sånn da.. men det er i allefall myyye verre å starte på nytt igjen om man "tar en pause" i noen måneder.. jeg gjorde dette flere ganger men er såå glad for at jeg faktisk fullførte denne gangen :)

her jeg bor kunne jeg faktisk ikke klart meg uten førerkort.. ikke med baby.. for det går nesten ingen busser inn til byen. og de få som går er enten såkalte halvturister eller turbusser uten plass for vogn eller noe som helst..

Lykke til!! jeg heier på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...