Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Del Skrevet 22. juni 2011 Helvete, når får jeg skattepengene mine jeg, da? neste år??? faenfaenfaenfaen.. Har en økonomisk rådgiver som jeg kan ringe og spør, men han er på ferie.. Buhuu, jeg vil ha penga mine! Jeg trodde at man ikke trengte levere eller noe når man ikke hadde endringer? Var visst feil, det ja. God sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 Tosk! Har man ingen endringer trenger man heller ikke levere. God sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Del Skrevet 22. juni 2011 Det sto faktisk hos meg også Men vet de har mottatt den, for hun som satt med min sak ringte pga noen uklarheter:) Lurer på om vi får nå eller senere. I fjor måtte vi vente til oktober:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Del Skrevet 22. juni 2011 Det stod at man trengte ikke levere vist man ikke hadde noen endringer. jeg har heller ikke levert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #5 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg har aldri levert selvangivelsen, har aldri hatt endringer. Har stortsett fått pengene i juni, utenom i fjor, da fikk jeg av en elller annen grunn i oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå