Gå til innhold

testen ble positiv m en gang før streken i kontrollvindu kom frem tilogmed..MEN SÅÅÅÅ ble teststreken bare mindre og mindre synlig..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

og nå ser det bare ut som en falsk positiv( sånn sytrådtynn strek) med skygge... fader ass.. trodde virklig denne var positiv siden den ble d med en gang.hoppet jo i taket.gir opp d her ass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tok en i går og det skjedde dt same med den... bare at den ble senere falsk positiv.. testene kom fra samme pakken så kan hende det er no feil på de... mn dato på pakken står 2013 liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dn testn jg tok forst var det ingen "skygge" på, og det var kun den tynne streken som kom opp. mens dn jg tok dagen etterpå var hele streken utfylt først, men så når kontrollvindustreken kom frem forsvant dn igjn på en må¨te og ble forandret til n syltynn blå strek md grå skygge på sidn..

 

faen!

 

jg må ut ¨å kjøpe quick respons heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja DET skjønner jo jg også, men urinen hadde fylt ut helen vinduet og det var et klart og tydlig pluss dr. det har aldri skjedd før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør heller kjøpe en digital, da slepper du forklare og styre deg opp over alle streker før og etter, skygger og forsvinninger. Håper du er gravid da, tipper det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

digitalen må man vente litt lengre md før man tar. da hcg nivået må være høyere for å gi utslag.

 

tok en RFSU i kveld da.. som var meget negativ =(!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må alltid bruke morgenurin når du tester tidlig. Hcg nivået er da mest konsentrert.

Jeg tok digital test en uke før jeg skulle hatt mensen. Meget positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. jeg skal kjøpe nye.. men nå har jeg brukt mye penger på dette tøyset her. men så forbanna irriterende når jg ikke vet når jg hadde hverken el elle når jg skal ha mensen.

 

Hadde nemlig abort i april.

 

fikk mens ca 6 uker etterpå. så kom mensen på dag 30 i syklusen(19 mai)Hadde mens 8 dager ca. en uke etter fikk jg blødning IGJEN!(3 juni) varte ca 4 dager.

hadde EL slim 17 juni og frem til den 20.. men skjønner liksom ikke dette for om syklusen min var normal skulle jeg hatt MENSEN 17 juni, og ikke el... og jeg skulle hatt el ca den 3 juni da. men fik blødning istedenfor..

 

ble mye ditt og datt her da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppsumerer litt

 

 

abort 10 april.

 

"mensen" 6 uker etterpå(19 mai) varte ca 8 dager.

 

blødning 3 juni i ca 4 dager( forventet EL da jg)

 

El slim 17 juni( forventet mens her igjn jg..)

 

så nå sitter jg her som en dott og kjenner ikke min egen kropp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...