Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Del Skrevet 22. juni 2011 jeg gir gutten min havregrøt med sukker, kanel og smør til frokost hver dag. men dere vet ingenting annet om hva jeg gjør med han så da er det dumt å dømme og kalle meg en dårlig mor bare basert på en liten ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 Sliter du selv med at du gir barnet ditt dette? Jeg mener siden du er så sikker på at andre skal dømme deg til en dårlig mor for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Del Skrevet 22. juni 2011 Ok, da er jeg en dårlig mor også! Hvorfor bryr du deg om hva andre synes? Havregrøt er da uansett mye sunnere enn butikkkjøpt brød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Del Skrevet 22. juni 2011 sliter ikke med det selv, men folk her inne dømmer ofte folk som gjør annerledes enn seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #5 Del Skrevet 22. juni 2011 Det tror jeg er fordi det er veldig mange unge mødre her inne som ikke har så mye livserfaring ennå. Live and learn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå