Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Del Skrevet 22. juni 2011 Vesla mi er svært aktiv, hun prøver å "reise" seg opp fra vippestolen..... Hun løfter opp ryggen slik at hun rett å slett sitter?? Det samme gjør hun hvis jeg har henne halvsittende i fanget, da grynter hun som besatt og skal opp- heelt rett i ryggen? Mamma tuller med henne å sier at hun ikke vet at hun er for liten til det enda... Hun ruller også fra mage til rygg og har i det siste greid 1 eller 2 ganger å rulle fra rygg til mage- bare den ene veien da men??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 Dette er veldig individuelt fra baby til baby. Noen babyer er som jenta di og setter seg opp i vippestolen, mens andre bare ligger på ryggen til de nesten er konfirmanter Det er nok ikke uvanlig å gjøre dette ved 3-mnd. alder. Ihvertfall har to av mine barn gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Del Skrevet 22. juni 2011 min jente gjorde også det da hun var tre mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Del Skrevet 22. juni 2011 He he da er det normalt:) Er førstegangs så lurer jo hele tiden på alt! takk for svar hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå