Gå til innhold

Er det noen her som har erfaring med digital cb med ukeindikator?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt en slik test og resultatet viser at jeg er 1 uke lenger på vei, enn hva jeg vet jeg egentlig er. Vet jo ca dagen for befruktning ved ivf. Betyr dette at det er høyere hcg nivå? Huff blir litt bekymret da jeg hadde forhøyede hcg verdier ved XU sist.

Vet jo at de kan være feilmarginer ved en slik test og at sjansen for xu er mindre ved ivf. Men jeg får ikke tilbud om tidlig ul pga. ferieavvikling. Lurer på om jeg skal bestille en ul privat. Er litt bekymert... Hva ville dere gjort? Har ikke nå lyst på nå repetisjon av akutt XU :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med graviditeten!

Jeg synes du skal gå til legen i morgen å få tatt HCG-prøve. Kan ikke noe om disse digitale testene, men kan det være at det er 2 små? Eller at du bare har ganske høy hcg? Tror ikke du skal bekymre deg for XU. Noen har veldig høy HCG. Lykke til!

Skrevet

Takk for svar;) Jeg har ikke hatt høy hcg verdier til å begynne med i de svangerskapene mine som har gått bra. Derfor blir jeg litt usikker nå. Fikk satt inn et egg så sjansen for at det er to er vel liten vil jeg tro. Er det bare å be om å få tatt en hcg prøve til legen eller må man ha time? Egentlig så vet jeg jo ikke akkurat hcg nivåene mine for jeg har kun testet med graviditetstest og sett på styrken på streken.

Skrevet

Jeg gikk bare på legekontoret og sa jeg hadde gjort et ivf- forsøk og testet positivt så jeg trengte en HCG- prøve. Det gikk veldig greit. Var tilbake 3 dager etterpå og tok en til for å sjekke stigningen. Vet ikkw om det går der du bor, men du kan jo prøve.

Skrevet

Jeg også gjorde slik som håpefull 38 gjorde.

Hvis du uroer deg veldig så ville jeg bestillt time til ultralyd. Ikke godt å gå å tenke på dette hele ferien. Alt er helt sikkert bra men jeg forstår engstelsen din.

Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg har fått time til legen på onsdag. Skal diskutere hcg nivå med han og spørre om å få en tidlig ul. Og å måle stigning på hcg verdien:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...