Gå til innhold

Termin i dag å kjempe lei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke typisk att nr. 1 kommer før tiden og nr. 2 lar vente på seg? Æsj, så kjipt. Jeg vasker, maler hus, går tur og har sex, Ingen ting funker. Skal snart på jordmor nå, får høre om hun har noen bra tips til å sette i gang det hele. Vil ha babyen vår nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!

Var slik med nr 2 med oss også. Gikk en uke over og det var grusomt. :(

Venter nr 3nå. Termin om to dager, og er så lei, sint, frustrert og forferdelig dårlig mamma og kone. Hater meg selv nå. På grensen til deprimert..

Har gjort "alt" nå.... lykke til happy happy.

Skrevet

Hei, jeg har også termi i dag... Men ingen fødsel så langt...

Har vært plaghet med falske rier de to siste nettene... Kjedelig.. Er jo ikke akkurat behagelig å våkne av "rier"... Så håper virkelig at jeg slippper å gå mange dager over termin...

Nr en kom 9 daer over, nr 2 kom 4 dager over... krysser fingrene for at det ikke blir like lenge med nr 3....

Har desverre ingen tips til å få fortgang på dette...

Skrevet

Da har jeg vært hos jordmor, alt er bare bra. Hun bestilte time på sykehuset til overtidsvurdering neste fredag. Huff, håper virkelig babyen kommer før den tid. Orker ikke tanken på å bli igangsatt. Eneste gode tipset hun hadde var ha sex. Men det ser jo ikke ut til å funke:( Lykke til til dere også. Måtte de komme snart:)

Skrevet

Har også termin idag, men ingen tegn på fødsel med det første. ÅÅååååå jeg er så leiiiiii.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...