Gå til innhold

Komer likningsverdien på boligen automatisk opp på selvangivelsen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eller er jeg en av dem som må vente på skattepengene siden jeg ikke har fått noe slikt skjema for å sende inn? Hadde ingen endringer på selvangivelsen og leverte derfor ikke. synd hvis jeg ikke får pengene før september liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må melde det inn selv og har du ikke gjort det så er det 99% sjanse for at du ikke får oppgjøret nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sendte inn det skjemaet som skulle sendes inn i oktober i fjor, men på tross av det kom likningsverdien ikke på selvangivelsen. Måtte føre den på før vi leverte.

 

Men du vet vel om den sto på selvangivelsen din eller ikke? Om du ikke vet det, så har du vel ikke sjekket den godt nok....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tydeligvis gått i akkurat samme fella selv, fant det ut i dag!

 

Jeg kjøpte bolig i fjor, borettslagleilighet. Jeg fikk heller ingenting i posten så jeg regnet med at det gikk på hele boligbyggelaget. Men det gjør det ikke.

 

Så jeg har vært på skatteetaten i dag å hentet et skjema som må leveres inn med en gang. Så har man ikke levert det så kan man bare se langt etter skattepengene nå hvertfall =(

Men nå har de utbetaling i august, september og oktober da. Så man kan jo håpe på august!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...