kaos83 Skrevet 22. juni 2011 #1 Skrevet 22. juni 2011 hei, kan dere være så snill og se på meg igjen her, ingen tegn til tante rød, som skulle vært her søndag, skal teste i morgen. hva blir utfallet? 011083 spurt før, men stresser litt med det så om dere ville vært så snill!
-mtp- Skrevet 22. juni 2011 #3 Skrevet 22. juni 2011 hei får opp nei på deg men vil si ja på en anne måte... Vist du vil bli gravid kan det vere derfor eg få ja op på deg... Men tror evt TR lar seg vente litt og evt ikke kommer før til helgen :/ er du i noe slag for å se tilbake?
kaos83 Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2011 JEG KAN SE TILBAKE, HVA LURER DU PÅ? Jeg ønsker egentlig ikke å bli gravid nei... passer dårlig, men hadde jo blitt glad for det uansett.... håper egentlig at tr kommer, fortere jo bedre:) men å vente er ikke noe særlig,
TusseMor07&09&14 Skrevet 22. juni 2011 #5 Skrevet 22. juni 2011 Hei fomle... Jeg føler ikke at du er gravid... Husker ikke om eller hva jeg har sett før, men det er iallefall det jeg føler nå... Ha en fin kveld!
-mtp- Skrevet 22. juni 2011 #7 Skrevet 22. juni 2011 får du opp noe ang kjærlighet og jobb på meg? 17 04 86
kaos83 Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 22. juni 2011 føler du er i et noe ustablt forhold, eller ustabilt er vell ikke helt tingen, men det er ikke helt 100 prosent, tror ikke du er helt sikker på at her vil jeg bli og sånn vil jeg ha det resten av livet... føler det vil bli en liten dump som gjør at du /dere velger å satse på hverandrefullt ut- eller velge å gi slipp... slk som det ser ut nå virker det som det hele vil få et lykkelig utfall med mye mer kjærlighet enn det er pr idag:) Jobb, er du ledig? gi meg gjerne tilbakemeld:)
-mtp- Skrevet 22. juni 2011 #9 Skrevet 22. juni 2011 kan nok stemme dette ja og nei venter på svar fra en kasse med søknader :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå