Gå til innhold

Herregud for en frekk mor!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

En mor i barnehagen var på vei med sin sønn til barnehagen, plutselig så kaster guttungen opp! Moren får det plutselig travelt og drar han med seg! Like ved porten kaster han opp igjen :( Moren bare stresser enda mer og tar han med inn i barnehagen, vi gikk et godt stykke bak derfor så vi dette. Da vi kommer inn i gangen ser jeg at gutten ikke føler seg bra og moren stresser som bare det og småkjefter på han for å få han til å ta av yttertøy/ta på innesko.

Måtte jo bare spørre forsiktig da om det var så lurt å la han være i barnehagen og sa at jeg ikke var interessert i å få noe spysyke hjem. Hun tenner på alle plugger og virkelig kjefter på meg og sa at jeg ikke hadde noe med hva hun kan og ikke kan gjøre, hun visste nemlig bedre enn meg fordi hun har vært mor lengst av oss to. Hva vet vel jeg som er ung og bare har et barn. Jeg prøver å roe henne ned, men hun ble rett og slett helt gæren.

Ei av de som jobber i barnehagen kom ut i gangen og så veldig spørrende på meg, så jeg sa som sant var at guttungen hadde kastet opp to ganger av hva jeg hadde sett og at jeg ikke ville ha noe smitte hjem. Guttens mor er fortsatt, om ikke mer, forbannet og kjefter og smeller om for en forferdelig person jeg er. Endte med at bestyrer nærmest måtte kaste henne ut av bhg... Hun skriker nesten etter meg at nå har jeg ødelagt alt fordi hun må ta med seg sønnen hjem.

 

Stakkars jenta mi var helt utenfor, tok meg tid til å roe henne ned før jeg dro på jobb. Fikk selvfølgelig kjeft av sjefen for at jeg kom for sent, sa i fra at jeg kom til å bli litt forsinka, endte vel på ca 15min.

 

Takk din jævla drittkjærring for at du ødela starten på dagen min! Er glad at dette er siste uka vi er i nærheten av det mennesket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, hun kan ikke være riktig navla! Er ungen syk så må hun jo være hjemme med ham og ta seg av ham. Det kalles omsorg, noe som er foreldrenes oppgave, ikke bhg.

I tillegg er sjefen din en drittsekk som skjeller deg ut for 15 min forsinkelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...