Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Del Skrevet 22. juni 2011 Hehe nå lurer sikkert mange, men har fått utbetalt ekstra skatteoppgjør for 2 år tilbake også fordi skatteetaten hadde lignet meg i feil skatteklasse !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 Å heldige, heldige du !!!! Shop til you drop )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Del Skrevet 22. juni 2011 Så deilig:) Ifjor fikk jeg 65000 igjen pga feil skatteklasse, fikk halvparten igjen i år:) Så nå venter jeg på mine 32000:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Del Skrevet 22. juni 2011 Ah, gratulerer til deg som har betalt over 6000m,- for mye i skatt hver eneste månded i fjor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #5 Del Skrevet 22. juni 2011 Din dust 08.13. Les innlegget til HI skikkelig så ser du at det ikke bare er for i fjor!! Uansett om det hadde vært det så er det en glimrende måte å spare noen kroner på. Merkelig at når det kommer til penger så skal noen frem med piggene sine.. Har du vanskelig for å glede deg på andres vegne?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #6 Del Skrevet 22. juni 2011 til anonym 08:30 Mannen min får igjen over 45000 på skatten, men han har ikke betalt alt for mye i utgangspunktet. men han jobber som fisker så har utrolig mange fradrag som han ikke hadde fått ellers. før alle fradragene fikk han igjen i underkant av 10 000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #7 Del Skrevet 22. juni 2011 Hvem sikter du til? 08.30 har ikke vært ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #8 Del Skrevet 22. juni 2011 Så utrolig deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #9 Del Skrevet 22. juni 2011 Så herlig da. Selv får jeg bare igjen rundt 5000,- men det er supert for meg siden jeg trodde jeg skulle få baksmell i år.. Så 5000 er helt supert. Tilsammen så får mannen og jeg igjen ca 10.000 i år. Fikk mye mer i fjor. Men men.. Sommerferien er allerede betalt, så dette blir nok bare kosepenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #10 Del Skrevet 22. juni 2011 Høres kjempedeilig ut så flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #11 Del Skrevet 22. juni 2011 Men kjipt ikke å ha hatt de pengene når du kanksje trengte dem,. og ikke oppdaget det før nå?? Men god rente da, får håpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #12 Del Skrevet 22. juni 2011 Hærlig Blir en fin sommer da vil jeg anta. Sånn by the way så er det hekt utrolig at noen her ikke klarer å glede seg over at andre får igjen så mye penger på skatten. "Avensyken er større enn kjønnsdriften"..... Hilsen ei som er strålende fornøyd med å få igjen 15 000 som følge av ekstra skattetrekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #13 Del Skrevet 22. juni 2011 Vi refinansierte lånet vårt.hadde fastrente og sa det opp, måtte betale mye over 100 000 i over/underkurs, men endte opp med et lån på 300 000 mer enn vi hadde, 150 000 kroner "På bok" og betaler over 2000 mindre i måneden i 3 år fremover i renter og avdrag...VI sparer disse 2000 og "pengene på bok" gikk bl.a med til luft-vann varmepumpe som har nesten halvert strømutgiftene på vinteren, og innskudd ny bil.. Denne over/underkusresn(husker ikke hva som er hva) er derimot fratrekkbar på skatten, så det kostet oss ikke over 100 000 og si opp avtalen, vi fik jo 28% igjen...Samt at vi begge trekker litt ekstra skatt hver måned som frivillig "sparing"...Får vanligvis mellom 15 og 30 000 tilbake på skatten, i år ble det litt ekstra..Det beste er at vi fant det ikke ut før selvangivelse kom i mars:o) Så vi hadde antatt næremer 30 000 tilbake i år, med renter kommer vi faktisk opp i over 80 000....Men de pengene er alleredee "brukt opp"...VI har noen store kostnader som vi tar med disse, istedet for avbetaling/bruke tid på det,- eller for å spare opp, som var et annet alternativ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #14 Del Skrevet 22. juni 2011 Så gøy :-) Bruk de med måte ;-)m Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå