Mibsy Skrevet 22. juni 2011 #1 Skrevet 22. juni 2011 Endelig!! Skulle hatt tr for 2 uker siden.. hele tiden tenkt at den kommer snart nå.. har hatt murringer i magen og ryggen like lenge.. ¨på mandag fikk jeg skikkelig halsbrann og var utrolig kvalm, har hatt kramper/stikkninger i magen en stund også. Så i går kveld bestemte jeg meg for å ta en test når jeg våknet i dag!! jeg våknet helv fem, gikk på do og vips... 2 streker med en gang!! sterke streker!! HURRA HURRA HURRA =) Så var det egentlig bare å stå opp for jeg fikk ikke sove mere.. =) Jeg har 2 sa bak meg, så håper dette skal gå bra!!
M2M2M Skrevet 22. juni 2011 #2 Skrevet 22. juni 2011 Gratulerer så utolig mye!!! Hvordan i all verden har du klart å gå i hele to uker uten å teste deg?? hihi;)
Mibsy Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2011 Takk for det =) jeg trodde egentliig at mensen skulle komme og bare var forsinket som forige mnd.. har ikke tenkt så mye på å det å bli gravid denne mnd, har skjedd endel annet.. og dermed så satt den =) Kunne ikke vært mer lykkelig akkurat nå!!!' (bortsett fra kvalmen og murring i magen....) Hvordan ligger dere ann i prøvingen?
SunsetGirl ღBabyGutt 20.02.12ღ Skrevet 22. juni 2011 #5 Skrevet 22. juni 2011 Gratulerer såååå mye! Slike innlegg blir man virkelig glad langt inni hjerterota av ღ Kos deg masse og nyt tiden! Lykke til!
Mibsy Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2011 =D Takk for det. Skal prøve å nyte denne så godt jeg kan.. (litt nervøs siden jeg har 1 sa og 1 ma bak meg...)
SunsetGirl ღBabyGutt 20.02.12ღ Skrevet 22. juni 2011 #7 Skrevet 22. juni 2011 Prøv å forkusere på nå og denne gangen Sikkert lett for andre å si men du fortjener å nyte det! ღ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå