Gå til innhold

Noen som vil hjelpe meg litt med konklusjonen min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en ung alenemor, som nå har begynt å lure på en ting.. I min "ungdom", hadde jeg veldig mange sexpartnere.. Jeg har blitt 20 år i år, og har hatt mer enn 35 sexpartnere. Men det som er tingen, er at jeg føler meg så utrolig stygg.. Jeg er svært overvektig, selv om ansiktet mitt er ganske pent.. Jeg har ofte hatt sex med de samme mennene..

 

Selvtilliten min synker for hver dag som går, for jeg er HELT sikker på at jeg ser ut som en diger dundre. Jeg har i min lille tid fått en del kommentarer på kroppen min, og dette har jo såklart satt sine spor.. Men her om dagen så satt jeg å tenkte litt rundt dette, og kom frem til en enkel konklusjon om at det måtte jo være NOE bra med meg, siden så mange menn har villet ha sex med meg, ofte flere ganger? Kjente at selvtilliten steg noen cm når jeg tenkte over det.. Hva tror dere? Er det en selvfølge at jeg er pen, selvom jeg er stor, når så mange menn viser seksuell interesse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle mennesker liker og tenner på forskjellige ting. Det at alle menn vil ha sylslanke damer stemmer ikke. Jeg har en venninne som er ganske overvektig, men et veldig pent ansikt. Hun har draget så det holder, for hun er bare snill, god , morsom og koselig tvers igjennom :)

 

Tror man er så pen som man føler seg, og at selvtillitten skinner gjennom når man føler seg vel med seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv en dundre på over hundre, og da jeg var singel hadde jeg ingen problemer med å få sex hvis jeg ville, selv kjekke, trivelig, snille menn som ville være i forhold med meg. Jeg var dog meget sær på hvem jeg ville ha til sengs, og på fire år (jeg var 25-29) hadde jeg sex med fem stykker, en i et forhold som varte i et halvt år, en ONS, to var menn jeg var interessert i, men av forskjellige grunner ikke så noen framtid med etter noen dater.. Den femte er mannen jeg bor sammen med nå.. :)

 

Kroppsfasongen din har ikke så mye å si, særlig ikke om man vil ha en mann som er over fjortisstadiet der kropp er viktigst for å skryte til kompisene (noen menn kommer aldri over det stadiet, synd for dem!), selvtilliten din sitter mellom ørene! :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...