Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Del Skrevet 21. juni 2011 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10087753 Nå har slankehysteriet nådd nye høyder. Lurer på hva forskerne sier når det oppstår en del fosterskader grunnet hysteriet. Er det mulig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 Det er mye man skal høre... litt rart at de vil jobbe for å forhindre keisersnitt i USA. Trodde mange der valgte keisersnitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. juni 2011 #3 Del Skrevet 21. juni 2011 Dette er vanlig medisin for svskapsdiabetes . Jeg har gått på den halve svangerskapet . De gir ikke fosterskader, da hadde den ikke blitt gitt til gravide. Og det er ikke bra for hverken fosteret eller mammaen at fosteret blir alt for store i magen. Mor kan få store skader i underlivet og babyen kan også få skader under fødsel og problemer senere som feks diabetes . Bra det gjør noe med det syns jeg . I dagens samfunn blir alt bare større og større alt fra hus,byer ,barn og babyer . Overvektige barn er faktisk blitt et problem pga måten vi lever på i dag ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Del Skrevet 22. juni 2011 Lurer på hvilket opplegg de skal finne på til oss som har genetisk store barn i familien (da snakk om at lengden matcher vekten)... Jeg fikk den gladelige nyheten at jeg hadde alt til rette til å få store barn, og kunne få de uten problem pga lengden og størrelsen min... Skal de i tillegg begynne med hormonbehandlingen og med veksthemming? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå