Gå til innhold

Klarer ikke å la være...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...å tenke på han!! Jeg har møtt han fire ganger, og det har vært litt flørting. Dette har pågått i snart 2 år, men møttes ikke ordentlig før for 1,5 år siden. Vi flørter masse via sms og nettet. Han bor langt unna. Jeg har ikke lyst til å date andre, for jeg liker han virkelig og vil se om noe kan skje. Har snakket om å møtes i sommer, men jeg vil ikke virke for pågående heller. Når vi møtes så er han veldig tilbakeholden, enda vi er begge veldig åpne om hva vi selv ønsker i fremtiden når vi snakker ellers, og vi vil det samme. Eneste er at jeg må bo her jeg bor og han hadde måtte flytte. Vet ikke hva han mener om det, for jeg tør ikke å spørre, det venter man jo med.

 

Måtte bare lufte litt og vet det høres ut som at jeg går på barneskolen, men vi er begge rett over 30. Og hvis noen har noen tips, så er det bare å komme med de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde han vært interessert, hadde han tatt mer kontakt. Beklager, men jeg tror du bør komme deg over ham og begynne å se etter noen andre. Snakker av egen erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tar mye kontakt. Daglig. Eller, vi tar kontakt annenhver dag, skikkelig barnslig. Han har en jobb som han reiser mye bort. Vi har en god dialog hele tiden, men når vi først møtes så er han på en måte en annen person, mer tilbakeholden. Og med en gang vi har gått fra hverandre så sender han en melding om hvor koselig han har hatt det.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke han er veldig interessert... Hadde han vært det, hadde han fått til å treffes oftere. Dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er sjenert når han treffer deg ansikt til ansikt?

Men høres derimot verdensvant ut at han reiser mye i jobben. Så tror neppe at han kan være særlig sjenert heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det... Men han gir meg masse komplimenter når vi snakker sammen når vi ikke står ansikt til ansikt. Kunne jeg bare tatt første steget, men jeg har gjort det på mange andre måter. Synes han kan ta litt initiativ han også. Det er derfor jeg ikke tør å invitere han hit heller. Sukk....

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager, men han er sikkert gift....

 

LØP før det er for sent. Jeg vet hva jeg snakker om :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Han er IKKE gift! Vi kjenner hverandre godt. Problemet er at det skjer mye når vi ikke er med hverandre, men når vi først møtes så skjer det ingenting. Jaja, jeg får vel kanskje gi opp da. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert dame, og vil ikke være fysisk utro. Derfor holder han tilbake når dere møtes, og ikke vil lufte ideen om å reise til deg på besøk. Kjent situasjon dette - du er drømmen og avledningen hans, siden han antaglig falt inn i rutinen hjemme og kjeder seg.

 

Jeg hade gitt opp for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han er ikke gift, han har ikke dame og han har ikke barn, samboer eller noe. Hvorfor er det sånn at alle her inne tror menn skjuler noe? Vi har felles venner, og da hadde selvfølgelig de sagt noe. Vi møttes fordi et felles vennepar ville spleise oss via facebook, og de hadde ikke gjort det hvis han hadde noen. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en mann venter i 1.5 år og ikke ta initiativ til noe som helst når dere møtes er det en av to muligheter:

 

1. Han er ikke tiltrukket av deg fysisk

2. Han er opptatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud.. bimdamer er så utrolig latterlige... "Han er gift"???

 

Hadde han overhodet ikke vært interessert i å møte deg..så hadda han vel ikke giddet å holde kontaktet i 2 år heller..og det hører vel heller med til sjeldenhetene at menn som er i et annet forhold ikke tar steget videre i utroskapet, om de først møter noen, fremfor å kun flørte via sms/telefon.

 

Jeg holder en knapp på at han er svært sjenert, og/eller at han er livredd for å gå raskt frem for å miste deg, eller gjøre noe feil. Det at han sender sms etterpå og sier hvor utrolig koslig han har hatt kan jo bety at han er redd du ikke har hatt det like bra?

 

Jeg har selv data en slik mann.. og fordi jeg ønsker menn som tar litt initiativ droppa jeg det, men for alt jeg vet mista jeg en super mann! De stille er ofte de snilleste har jeg erfart.

 

Vil du mer, får du bytte gir og ta litt initiativ selv. Ønsker han ikke mer ,og sender ut feil signaler vil han raskt trekke seg unna. Men da er det vel like greit å finne det ut nå, enn om 2 år til?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, takk for svar. Det er ikke det at jeg ikke vil høre på det negative fra de andre,men han har ingen andre, blir oppgitt her. Han er veldig utadvent, men jeg vet at han er veldig kresen og vil virkelig finne den han skal bli sammen med. Så er derfor jeg ikke vil være for pågående. Men jeg må vel kanskje si det som det er. At jeg vil finne ut av, eller kutte, og vi kan godt være venner hvis det ikke fungerer. Men jeg kan ikke som du sier vente to år til. Og vi bor 13 timer unna hverandre, så vi får bare hoppe uti det og ta en sjanse eller la det ligge. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...