Gå til innhold

Ser ikke ut som jeg kan ha et sexliv altså... :@

Anbefalte innlegg

Har tatt abort for 2 måneder siden grunnet uønsket graviditet til tross for bruk av p-piller. Har hatt 1 mens siden da, men nå begynner jeg å få større pupper igjen kjenner jeg. Alle de gangene jeg har hatt sex siden, ble kondom brukt. Er det virkelig mulig? Skal jeg slutte å ha sex siden man blir gravid uansett hva man gjør?

Skal ta en graviditetstest imorgen, men gruer meg skikkelig. Skulle hatt mens for ca 2 dager siden, men vet at syklusen er ganske på tur etter en abort (det står ihvertfall i papirene jeg har fått). Og hva gjør man i tilfelle man er gravid igjen da? Uff!

Fortsetter under...

Har hørt at man blir ekstra fruktbar etter abort, så det kan hende at du er gravid igjen? Men hva med å ta p-piller i tillegg til å bruke kondom? Evt. bytte til en annen type p-piller enn hva du har brukt tidligere også? Da burde du jo være ganske trygg :) Lykke til!

Jeg reagerer veldig dårlig på p-piller. Går opp i vekt, er kvalm 24/7 og svimmel. Så i samråd med legen ble det bestemt at det ikke blir noen p-piller på meg. Har også blitt gravid på p-piller før, da jeg fikk mitt yngste barn. Er ganske fortvilende situasjon, siden jeg har ganske stort behov for sex. Men å være alene med 3 barn uten at far er inne i bildet er også uaktuelt... Dilemma

Det skjønner jeg. Har allerede drøftet prevensjon med legen, og ble frarådet å bruke hormonelle typer av prevensjon, siden de ikke virker pluss at jeg får masse bivirkninger av dem. Kobberspiral er også uaktuelt, da jeg har mens over 1 uke om gangen, kraftige blødninger og menssmerter. Er redd for at avholdenhet er eneste mulighet her :(

HI

Annonse

Hva med å få mannen til å sterilisere seg?

Her i huset skal mannen sterilisere seg pga av at jeg blir gravid bare jeg ser på han :( :(

Vi har allerede to barn og det tredje var ikke ønsket. Men klarer ikke ta abort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...