Gå til innhold

kan noen hjelpe meeeeg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hjelpes.. enten vil du eller så vil du ikke at han skal komme. Hva VIL DU?????

 

ER du 14, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil han skulle komme men vil ikke drite meg ut ;/

Ja, føles ut som jeg er 14 når jeg tenker på han. Men jeg er eldre. Har også barn med denne mannen.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare og skrive til han at du er litt ensom akkurat nå og har lyst til og treffe han ;)

 

¨Bare og hoppe i det :D

 

Lykke til iallefall :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehee takk :) i dag er jeg dårlig. drar til danmark på fredag og i morgen har han barnet vårt så får nok ikke møtt han før jeg drar. og hvis jeg skriver at jeg er ensom tror han vel at jeg er desp. og det er lite tiltrekkende. kan jo spørre om han vil funne på noe når jeg kommer tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk ikke noe svar på om vi kunne møtes så da er han vel ikke noe interessert. jaja. gjør vondt meen. bedre å angre på noe jeg har gjort enn å angre på noe jeg ikke har gjort. da har jeg hvertfall prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fikk svar i går kveld etter jeg hadde sovnet (han sender bare i 2-3 tiden?!). han skrev at han ikke ville ha noe forhold men at vi kunne møtes for kos eller prat..

 

jaja vet ikke helt jeg, virker som han abre er ute etter ren ting. er vel ikke det lureste når man selv har følelser... eller hva tror derE? hi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen god ide!. En av dere ender bare opp med å bli såret. Og i dette tilfelle er det deg.. :( Gjort det samme selv.

 

Og hvorfor skal han ha et forhold, hvis han både kan være fri og frank + få sex av deg når han ønsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet. kjenner jeg blir irritert av at han bare vil bruke meg for sex.. tror jeg mistet veldig interessen nå. finnes vel bedre fyrer der ute ja ;) hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må innrømme at det er vondt at kjærligheten er tapt. men sånn er det nå dessverre............

 

er vel ikke håp her?

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...