Gå til innhold

kan noen hjelpe meeeeg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

skrev til xen:

"miss u. kom i kveld. <3"

 

også svarte han ikke så skrev jeg:

"Overlege haha kødder. sorry :P"

 

så svarte han:

"skriver du til meg eller sender du til feil?"

 

er 100% fjortismld det jeg skrev og angrer så er fristende å si jeg skrev til feil. fordi jeg liker han litt og vil ikke at han skal se at jeg dreit meg ut med å skrive slikt til han. også vil jeg ikke si at det var til han for er så redd for å bli avvist, noe jeg nok 100% blir.

 

hva skal jeg skrive? eller skal jeg bare la være å svare. gud jeg er dum :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehh... hva gjør du på et forum for småbarnsmødre, du som ikke er kjønnsmoden engang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja var det jeg tenkte meg. at meldingen var så dum. da lar jeg vær å svare at det var meg :'(

 

unnskyld, er bare at jeg liker han utrolig godt og ante ikke hva jeg skrulle skrive og alt ble så dumt.

 

men da har jeg nok ødelagt det.

 

takk for svaret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar bare "beklager", ikke noe mer. Da kan han spekulere på om det var ment til ham eller ikke ogdu ser muligens ikke fult så dum ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skriver du "Var ikke til deg da vet du, er du innbilsk eller din impesile kvisefjortis. LOL, Det var til faren din lizzm, koz & klemz"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... drit i de andre! bare sjalu for at du fortsatt har litt ``barnet`` i deg og tørr og være litt barnslig . siden resten av diberne her er gammle røyer!

 

Ganske enig i at du bare skal si beklager.. også gjør du det ikke igjenn:P hehe... off, slik er kjipt. og sende ting man angrer på, liksom ingen vei tilbake:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuuud! så mange I D I O T E R det er på dib. OG JA da tenker jeg I K K E på HI.

 

La vær og svar du;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke gi blaffen i å svare da HI! det er jo nesten værre enn å ha skrevet dette. Send bare en melding med "unskyld", så ser du fort om han savner deg eller ikke, om han da svarer, så er det nok håp der enda, så lenge det ikke er et slemt svar da ;)

 

Sender slike "14is" meldinger til mannen min jeg! vi er over 30, og vært sammen lenge.. Hadde det blitt slutt, så hadde jeg nok fortsatt skrevet noe slikt. Drit i hva de andre her mener om saken, er jo ikke de som fortsatt elsker eksen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar. Skrev "unnskyld" nå.

 

ja vi skrev sånne mld til hverandre. og jeg skriver det til venninnene mine også. og de skriver det til meg. og så kom jeg på at det sikkert er ekstremt dumt siden han ikke er kjæresten min mer men ex. huff. har vondt i meg nå. sitter og gråter. jaja, kan bare takke meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23.32, nei kan ikke være greit å få påpeket sine idiotiske skriveleifer. Tror det er sengetid for fjortiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrev ikke feil i sms'en. jeg skrev "overlegen", ikke "overlege". men ja, jeg går og legger meg. like greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk 0057. du er god :) men jeg har nok ødelagt for meg selv nå så håper er ganske så borte :/

 

klarer ikke sove. angrer sånn. jaja.. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå jeg fikk svar nååå!

 

"hehe visste jo ikke om du sendte til meg eller om du har sendt veil ;) hehe derfor jeg ikke svarte"

 

 

ååå ja jeg er fjortis nå, beklager det. men han ga meg blunkefjes. positivt? og han svarte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

 

Har ikke svart han mer, for er så redd for å dumme meg ut igjen. :/ Men tror kanskje at han tok det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nååååhhh så slemme dere er!! Selv om dere er pensjonister betyr det ikke at alle her inne er det!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...