Gå til innhold

Skolesekk - kjøpe i august, eller blir de solgt ut før det?


Odine!

Anbefalte innlegg

Gleder meg så veldig til å kjøpe den første skolesekken, og har lyst til å vente til nærme skolestart.

 

Men er det dumt å vente? Forsvinner de beste sekkene før dentid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror kanskje det kan være lurt å være litt "tidlig ute" tror sekkene kan gå fort, er mange som skal begynne og mange som skal fortsette og trenger nye sekkert.

Her fikk min snart 1.klassing en av de oransje sekkene da han var på innskrivingen,trodde det var noe alle 1klassingere i landet fikk.....så han blir å bruke den :) også skal vi heller kjøpe en god tur sekk til han,de har en god del turer og slik i løpet av året, ca en gang i uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mn erfaring er at det ikke blir utsolgt. Om du er ute etter noe spesielt er det kanskje lurt å være tidlig ute.

Kjøpte ny til eldste datteren min i fjor, og va mangen sekker igjen ved skolestart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har vi allerede kjøpt skolesekk og gymsekk.. :D penal fikk hun til bursdagen i april og var så heldig og finne ransel, penal og gymbag i samme merke/utseende :D det var iallefall litla her glad for.. :) men tror ikke de blir solgt ut før august.. de får jo hele tiden inn nye.. men hadde kanskje titta og sett om det var noen favoritter nå oxo heller bestemme da om du vil kjøpe nå eller i august..

 

syns det var greit å få det kjøpt nå så slipper man hele utgiftspakka på 1 mnd.. :D her blir det nye gymsko/innesko, regnklær, matbokser, nye sko og slikt i juli/august og det kan fort bli dyrt nok om ikke ransel/gymsekk/penal skal komme i tillegg.. :D men det var slik vi valgte å gjøre det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på forhånd å plukka ut hvilken sekk han ville ha, så fikk han penal i bursdag av oss, sekken fikk han av gudforeldrene og gymsekken av noen venner =)

 

Det meste her ble handlet i slutten av juli/beg av august og det var mange sekker igjen da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...