Gå til innhold

Hadde dere reist fra baby på 7 mnd for 1 uke?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir da passet av svigermor som han ikke har noe forhold til da hun bor på andre kanten av landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei overhodet ikke. Hva skulle du med barn hvis du skal sette dem bort en uke når de er så små???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh... aldri! Over mitt lik. Ikke en natt engang. Kanskje en natt når barnet er over året, og da kun hos besteforeldre som barnet er helt trygg på. En på 7 mndr forstår ikke at mamma kommer tilbake om en uke men vil savne og undre seg mer og mer. Kunne aldri ha gjort det mot babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kun hvis det var tvingende nødvendig. Vanskelig å komme på en grunn som skulle vært god nok. Måtte være hvis eldstebarnet ble alvorlig syk eller skadet og jeg måtte være hos han på sykehuset eller noe sånt. Men selv da ville jeg nok fått ordnet det så babyen var i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt er det ikke meg dette gjelder. Noen venner av meg som reiser på ferie i neste uke, og bestemor som har sett babyen når den var 4 mnd skal passe den.

Og jada, vet en skal passe sine egne saker men jeg føler rett og slett at det er dårlig gjort overfor babyen og lurte på om jeg var alene med en slik følelse;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg måtte på sykehus eller noe helt spesielt så hadde jeg gjort det (stoler på svigemor og mamma), men jeg hadde aldri dratt fra barnet så lenge hvis jeg ikke måtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kunne jeg fint ha gjort. Mitt barn vil være 8. mnd gammel når jeg er i full jobb igjen og må reise noe.

Pappaen gjør en minst like god jobb som meg.

Det er nok værst for mammaen tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men pappaen er noe helt annet enn om begge foreldre reiser vekk og en dame ungen aldri har møtt overtar i en hel uke. Kjenner jeg synes fryktelig synd på ungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men pappaen er vel en omsorgsperson på lik linje med deg?;) Det er jo ikke bestemor som barnet aldri har møtt?

Sto vel at bestemor hadde sett babyen når den var 4 mnd men i babyen sin verden er dette nemlig å aldri ha sett bestemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...