Gå til innhold

:)))) Ul i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på ul i dag er i uke 12, alt så fint ut med den lille, fikk ny termin 4 januar istedetfor 7 januar :) ( noe som egentlig stemmer bedre ang når vi prøvde å få det til ;) ) det betyr at jeg i morgen flytter over på 2. trimester :)

fikk utvendig UL og han sa at han trodde det var en liten jente. meeen veldig tidlig å si noe, hadde det vært om 1- 2 uker og det fremdeles så slik ut ville han vært sikker (var visst noe streker han snakket om som pekte bortover og på gutter peker de oppover) hehe, så jeg tar ikke noe forgitt.. det som var bra er at babyen ser frisk og fin ut og at SA kunne jeg bare se bort i fra siden alle organene var i full fungsjon og ingen unormale funn ::))) veldig godt å høre. så nå venter vi i spenning på om min jentefølelse virkelig stemmer eller om vi får en liten prins til :) like velkommen uansett :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig, gratulerer! 2 trimester starter lørdag her, ul på mandag, gleder meg og er nervøs samtidig. Regner jo med at alt er fint men man vet jo aldri... Skal jobbe masse fram til da så får heldigvis ikke så mye tid til å tenke på det. Ses "på den andre siden"!

Skrevet

var også på utvendig UL i dag (12. uke). Det var en mye mer spennede opplevelse enn jeg hadde sett for meg. Tenkte det bare var en liten klump, men neida der var det både sprellende armer og bein. Fikk beskjed om at alt så helt normalt ut og at alt var som det skulle:)

Skrevet

Gratulerer ninini:-) Kose deg med resten av svangerskapet. Det skal jeg gjøre;-)

Skrevet

Gratulerer lilana og nini:) så kjekkt, j har 2,5 uker igjen så er j også på trimester 2, uff gleder meg masse:)

Lykke til begge to:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...