Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Del Skrevet 21. juni 2011 NMeida jeg bare tuller. Lurte egentlig på hvor gammel et barn som ikke har søsken bør være før det er vanlig å begynne å gi lørdagsgodter. Forøvrig er jeg helt for at babyer ikek skal ha sukker, og at barn bør få frukt mye oftere enn godter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 gjesp. Dette kan du vurdere selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Del Skrevet 21. juni 2011 Åhhhh.. jeg ventet så lenge jeg kunne med å gi eldste noe som helst snop. Det gjaldt is også. MEN da barnet var bare 4 måneder måtte jo tanten uten barn gi IS. hahahaha.. bare noen skjeer, og barnet fikk det ikke mer før langt over året. Jeg husker ikke lørdagsgodtdagen, men den kom nok når barnet forsto at andre fikk. Da var barnet mange år gammelt Før det var maten ganske lik hver dag, og kjeks var det usunne en gang i blant Han stod faktisk en lørdag ettermiddag og HYLTE forran grønnsaksdisken, for han ville ha BROKKOLI(jeg hadde bare ikke tenkt å lage noe med brokkoli den dagen, men han fikk det da)... HAHAHAHAHA... det er barnet sitt det Ikke godtehyllen, men grønnsaksdisken.... Da var han vel 3-4 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #4 Del Skrevet 21. juni 2011 Herlig! Ser det så veldig for meg. Godt du ga brokkoli da, for enkelte ting er det ok å gi etter på. hehe Du sier no eder...kanskje like greit å vente til det kommer spørsmål om hvorfor vi ikke har godter på lørdagen når andre har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå