Gå til innhold

Om å prute på finn.no

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter et spesielt bord, IKEA selger det ikke lenger.

Det bordet dukker opp på finn.no hos ulike selgere og prisene varierer stort, da fra 500,- til 3000,-

Jeg er ikke interesser i å betale mer enn 1500 for bordet, helt toppen, aller helst ikke over 1000,-

Jeg har vært for seint ute når det dukket opp til overkommeligpris.

En av grunnene til at jeg ikke vil betale for mye er at om det ikke passer i stua vår kan jeg ikke levere det tilbake igjen.

Noen overpriser jo til tusan, og noen er mer realistiske i prisen de ønsker. Er det faktisk ille å prute? Sende linker til animert der det til salg som billigere, men er solgt, og be om en bedre pris?

Tar folk det ille opp?

Jeg er for pruting, men har jo forstått på folk her inne at pruting er helt forkastelig, er det virkelig gjengs oppfatning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør droppe å henvise til billigere sal/kjøpt. Er jo en grunn til at ting blir solgt fort, kanskje var det underpriset.

Men du kan selvsagt si at du er interessert i å gi .... for bordet om de ikke får det solgt til den prisen de ber om. Om folk blir fornærmet kommer ann på hvordan man gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med:

jeg er ute etter et bord av den typen, og følger med på finn.no. Jeg ser at prisene varierer stort. Tiltross for at jeg er veldig intressert i et slikt bord er jeg ikke intressert i å betale mer enn 1000 kroner.

Er det ille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er ille. Du kan jo også skrive at om de er interesert står tilbudet fra deg i for eksempel 48 timer.

Om selgeren godtar det eller ikke vil jo tiden vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er ok å prute på finn.no. Prisen er satt, og får ikke selger solgt, så setter de prisen ned etterhvert selv. Utrolig irriterende med de som skal ha, men ikke til den prisen som er satt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt greit å prute. Ihvertfall om du sender e-post. Om selgeren ikke er interessert i å diskutere pris er det vel bare å droppe å svare da. Men får du ikke svar eller får du et nei så må du selvfølgelig respektere det. Så lenge du bare spør om en bedre pris skjønner jeg ikke hvorfor folk lar seg irritere av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...