Gå til innhold

Når begynner babyene å sove lengere intervaller om natta?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Babyen er 8 uker og spiser med 3 timers intervaller hele døgnet, også om natta, noe som gjør at jeg sover max to timer i strekk, ofte mindre.

 

Nå bare venter jeg på at hun skal sove litt lenger i strekk. Blir helt ødelagt av dette.

 

Når begynte deres babyer å sove lenger i strekk? Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min er 4 1/5 mnd og sover max 3 timer om gangen. er du alene om babyen ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi er også 8 uker, men har sovet i lengre enn 3 timer om natta helt siden hun ble født. Har virkelig skjønt det hun :) Hun sover fra 5 til 7 timer. Spiser litt og sovner igjen. Så det er nok veldig individuelt når barnet starter med å sove lengre. Det nærmer seg nok for din lille nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hun var 2 måneder sov hun fra kl.22 til kl.07 i strekk. Og da hun var 3 måneder sov hun fra kl.19 til kl.09 i strekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første gangen min sov hele natta uten å våkne var hun 2,5 ÅR!!!! Barn er forskjellige, noen sover godt og lenge fra starten, andre gjør det aldri. Men de aller fleste kommer inn i en grei rytme etterhvert og fra 6 mnd eller når de slutter med mat om natta pleier ting å gå greiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen er dere heldige dere som har babyer som sover mange timer sammenhengende...

 

Mannen jobber borte to uker borte om gangen, så ikke mye hjelp av han den tida, desverre.

 

Er det noen tips til å få de til å sove lenger om natta? Eller må de bare finne ut av det selv? Hun får mme.

 

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår baby begynte å sove hele natta når han var 1 mnd gammel. Første måneden så våknet han og skulle ha mat hver 2. time. Alle barn er forskjellige, så ingen fasit på det dessverre. Når han begynte med grøt rundt 4 mnders alder så merket jeg at han sov mye bedre også på dagtid. Han sov alltid lite på dagen igjen, dvs ca 20 min om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...