eliona Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 Hei. Har et litt rart spørsmål kanskje. Jeg har en sønn på 8,5 mnd. Noen ganger rister han veldig i ansiktet , akkuratt som om man biter tennene hardt sammen. det kan se ut som han er sint, men det er han sltså ikke, han kan le rett etterpå. Jeg bekymrer meg litt ang dette, for idag har han gjort det ganske mye. Det varer ca 5-10 sekunder. Kan huske storesøster gjorde det også men ikke i så stor grad, Er det noen som kjenner igjen dette fra sine egne. I hvertfall hadde jeg blitt glad for andres erfaring. Jeg har selvfølgelig tenkt tanken om epilepsi, men jeg tror ikke det, han blirr ikke borte på noen måte, han er helt med, og han rister mest i ansiktet og armene. (du kan tenke deg selv hvis du spenner armene og biter tennene hardt sammen).
2små,rosa&blå Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 Jenta mi gjør også det av og til, antar at det er helt normalt. Ser ut som hun tester styrken sin (-:
Baby Bliss Skrevet 22. juni 2011 #3 Skrevet 22. juni 2011 Har ei venninne som fortalte at hennes baby "ristet" når hun tisset....! Så det aldri selv, så kan ikke sammenligne det, men tenkte jeg kunne nevne det!
Flaggermusa Skrevet 22. juni 2011 #4 Skrevet 22. juni 2011 Han rister ikke akkurat, men munnen/tunga dirrer når han er trøtt Så hvis han har smokken i munnen og han er trøtt så dirrer den
Mellirs ♂ '10 Skrevet 22. juni 2011 #6 Skrevet 22. juni 2011 Akkurat det samme gjør lillegutt her, har gjort det en stund nå, er 10,5 mnd.. Kniiiper sammen hendene og strammer alle musklene i hele kroppen ser det ut som, og så helt rød i ansiktet! Jeg bekymrer meg ikke, som en over her skrev så ser det jo bare ut som om de tester styrken sin Hvorfor de gjør det aner jeg ikke da men.. Han rister også litt når han tisser, men på en helt annen måte, det er mer som frysninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå