Gå til innhold

For å gjøre en meget lag historie kor.. xmannen min har gjort at jeg har fått betalinngsannmerking.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så i dag skulle jeg åpne meg ny konto og få egene kort men det får jeg ikke for jeg har betalingsannmerkning, hva gjør jeg da? må jo ha et bankkort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nødt til å betale det før du kan få kort.

 

Vennina til mamma var så dum at hun sto som kausjonist på et lite lån xmannen tok opp. Han betaler ikke, og hun prøver så godt hun kan å gjøre det. Men hun få rikke lån i banken før det er betalt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han lurt deg i gjeld uten at du har samtykket/skrevet under på noe så må du faktisk gå til anmeldelse for å få rettet opp i det ved at gjelden går over i hans navn. Vil du ikke anmelde, og risikere høye utgifter på det også, så må du bare betale gjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg og han som hadde et kredittkort, som skulle brukes om det varkrise. det lå i bankboksen. og dagen etter at jeg flyttet ut gikk ahn og tok ut mye penger og det har han ikke betalt inn og nekter å gjøre det. Jeg har betalt inn alt han betalte for lenge siden. så jeg skyller ikke penger noen sted nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom kravet er gjort opp skal inkassoselskapet slette betalingsanmerkingen. Ta kontakt med dem og be dem om å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom beløpet er betalt ned, så kan du få problemer med å få lån, kort osv i samme bank, men betalingsanmerkningen skal være slettet, så det skal ikke være noe problem å bytte til en annen bank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...