Gå til innhold

Tenker dere ikke på foreldre som er alene med barna når dere uttaler dere.... (bhg debatten)


LeTwinsA

Anbefalte innlegg

Nå har jeg og mannen min fleksitid og prøver at ene leverer 8 andre henter før 16, men med kjøring til og fra jobb etc blir det ofte litt stress. men uansett så tenker jeg på "stakkars" aleneforeldre jeg da........ De har sikkert ikke så mye anet valg enn å ha ungene "lange" dager i bhg. Og da tenker jeg ikke i første omgang på de som får OS og studerer etc. Men de som jobber..... Er ikke alle jobber som er "frie" med tanke på at man får velge jobbtid selv, kan avsparere etc. Har hatt en del slike sjefer selv, og det er dritt....

 

Håper dere ikke får dårlig samv.... dere det gjelder............ Men regner med jeg hadde slitt med det selv jeg om jeg hadde blitt alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en av de som sliter med konstant dårlig samvittighet for at ungene mine har lange dager i bhg.

 

Tidligere, mens jeg og barnefar bodde sammen jobbet vi annenhver sen og tidliguke. Når jeg hadde senvakt leverte jeg ungene rundt 9 og han hentet etter jobb. Andre uka var det omvendt. Ungene ble aldri hentet senere enn 16.

 

Så flyttet han... Og sammen med sjefen min fikk vi kabalen til å gå opp. Istedenfor skift fikk jeg flatvakt, fra 9 til 16. Ungene blir nå levert 07.45 og er som regel de siste som blir hentet. Og hjertet mitt blør hver eneste dag! Har snakket med de ansatte i bhg om dette, og de forsikrer meg gang på gang om at jeg IKKE skal tenke på det! Bhg er ett tilbud som er fra åpningstid til stengetid- ferdig med den saken!

 

Men uansett blør hjertet mitt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider