WildPrincess Skrevet 21. juni 2011 #1 Del Skrevet 21. juni 2011 dvs hun er en liten 3 åring... så å gå opp til de drakten som er for 4 -5 åringer går ikke. Men noen som vet hvor jeg kan få tak i en shorty på 3 - 5 mm elller noe sånnt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trinity83 Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 De har sånne drakter på Apotek 1, har du sjekke de? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WildPrincess Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 21. juni 2011 Vet de har sånn UV drakt, det er ikke det du tenker på?? Jeg er ute etter en som er tykkere enn de UV draktene og som også kan gi barnet litt ekstra varme når hun bader UV draktene kjøler bare henne ned enda mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WildPrincess Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 21. juni 2011 Bare jeg søkte på våtdrakt og ikke neopren drakt så hjelp det Her fannt jeg en ihvertfall. Noen som har erfaring med denne?? http://www.tørrebarn.no/vatdrakt.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå