To + en? Skrevet 21. juni 2011 #1 Del Skrevet 21. juni 2011 Heisann! Jeg har to gutter og vi tenker snart å prøve på nr 3! Noen flere som skal ha nr 3 eller fler? Trodde det skulle bli med 2, men har tenkt på en til siden jeg tok heisen ned fra barsel med nr 2. Nå er han 2 år og vi går for en til. Veldig spennende og skummelt. Håper vi ikke må prøve for lenge før den sitter. Begynner vel etter juli-mens. Tvi tvi! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 Hei, hei! Så spennende å skulle prøve på nr 3!! Ønsker dere masse lykke til, og måtte spiren sitte fort:) Her er jeg 5 dager på overtid med tredjemann og er klar til å kalle meg selv trebarnsmor nå Veldig spent på hvordan det blir med tre barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*3 prinsesser* Skrevet 22. juni 2011 #3 Del Skrevet 22. juni 2011 Lykke til med prøvingen To+ en? :-) Jeg er i uke 9 med nr 3 og var på ultralyd i går, der jeg så og hørte et lite minihjerte, et lite hode, små armstumper og ben, fostervann, navlesnor, alt i skjønneste orden:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 22. juni 2011 #4 Del Skrevet 22. juni 2011 heisann jeg er også i gang med nr 3 har ikm i morgen, men tok en negativ test i dag (klarte ikke vente). Men er enda håp, ingen tante hehe Så på fødeavd på tvnorge i kveld og da fikk jeg en skikkelig beibi følelse hvor jeg plutselig bare ble helt sikker på spire. Men må jo ha i bakhodet at det kanskje ikke er noe, elrs blir man så skuffa. så heldige dere er som er kommet godt i gang. ul er så spennende, man får det liksom bekreftet at det faktisk er en person inni der hihi hvor gamle er barna deres da? har to gutter på 2 og 4 jeg, ville ha tre tette så kan de vokse opp sammen (,")",) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*3 prinsesser* Skrevet 23. juni 2011 #5 Del Skrevet 23. juni 2011 Ja, ultralyd er helt fantastisk:-) Mine jenter er blitt så store atte....., 5 og 6 1/2 år;-) Ble ikke tre tette på oss, tok litt tid å bearbeide mannen på nr 3. Men nå er han helt med, og tar så godt vare på meg og jentene slik at jeg får hvile meg mellom jobb, bursdagbesøker, henting og bringing osv. Lykke til til deg, Snia med to flotte gutter:-) Skal krysse fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 23. juni 2011 #6 Del Skrevet 23. juni 2011 Samme som oss det, tok litt tid å få han med men nå går vi for ei jente hehe ganske tette de du har da med 2prinsesser, er 17mnd mellom gutta mine og de er heldivis gode venner og deler på alt. Ble akkurat 4 han største så begynner jo å bli litt selvhjulpen heldivis, men minsten på 2 1/2 trenger en del hjelp enda. så hvis spira sitter blir det travle tider, men gleder meg uansett. takk for det, kan trenge det. har bare en test igjen og klarte å la være idag på ikm. Men imorgen skal jeg teste å da er jeg en dag over, da må det da kunne bli noen striper hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 23. juni 2011 #7 Del Skrevet 23. juni 2011 Lykke til med testing, Snia! Krysser fingre for at spiren sitter! Her blir det 3 tette. Eldstemann blir 4 år seinere i sommer og minsten er 18mnd, så her blir det travelt!! Men jeg håper og tror at alle ungene vil få god glede av hverandre og vi voksne får tatt småbarnsperioden i ett jafs, noe som passer oss ganske greit. Bare tulla finner på å komme ut en eller annen gang, så blir det nok fint:P Uansett, lykke til alle sammen! Veldig spennende med 3 barn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤mitzi¤ Skrevet 23. juni 2011 #8 Del Skrevet 23. juni 2011 Hei Vi har også begynt å prøve på nr. 3 Har to jenter fra før, på snart fem og to år Håper at spira sitter fort, og klamrer seg fast i 9 mnd Lykke til alle sammen Kanskje vi blir i samme termin klubb også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*3 prinsesser* Skrevet 23. juni 2011 #9 Del Skrevet 23. juni 2011 Takk for det:-) Skal heie på deg under fødselen, og ikke minst heie på at fødselen kommer snart 2 små og en spire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 24. juni 2011 #10 Del Skrevet 24. juni 2011 Søren åsså der kom tanta innom, typisk argh!. jaja lykke til dere åsså, da skal jeg bare vente på neste pp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 gutter og 1 jente Skrevet 24. juni 2011 #11 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg har selv to gutter og venter ei jente om 4 uker. Gutta er 4 og 2,5 år. Blir nok både gøy og slitsomt. siden gutta er så tett i alder så har vi jo mye både krig og kjærlighet i huset for tiden Hvordan det vil bli med en til blir spennende å se. Man har jo desverre bare 2 armer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt, jente og ? Skrevet 25. juni 2011 #12 Del Skrevet 25. juni 2011 Så gøy å se at vi er flere som snart prøver Vi skal begynne prøvinga etter 20 juli, dette pga en reise som jeg skal på. Hadde det ikke vært for den så hadde vi sikkert vært i gang allerede Vi har en gutt på 4 år og en jente på 2 år. Han ble jeg gravid med mens jeg brukte p-pille. Hun satt etter noen dager... Begynte prøvinga i slutten av juli, tok test 6 august, å der var jeg jammen blitt gravid. Men tar ikke det som en selvfølge at det går like fort denne gangen. Lykke til, både til dere som er i gang og til dere som prøver - SPENNENDE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
To + en? Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #13 Del Skrevet 26. juni 2011 Så stas med mange svar :-) Er supergira selv og håper vi ikke må holde på lenge, men regner med at det kan ta litt tid. Time will show. Hvor gamle er dere? Jeg 35 år. Eldste er 4 og minsten er 2. Så de blir ganske tette her og. Moro!!! Gleder meg til vi begynner å prøve. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt, jente og ? Skrevet 27. juni 2011 #14 Del Skrevet 27. juni 2011 Det kan gå fortere enn du aner Jeg er 24 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 27. juni 2011 #15 Del Skrevet 27. juni 2011 Hei! vi prøver også på nr 3 nå!!! har to prinsesser på 3,5 år og 5,5år. håper så inderlig vi slipper å vente lenge før spiren sitter og blir værende! kjekt at det er så mange som prøver på nr 3 her. har ikm neste uke så håpe håpe.. hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 gleder Skrevet 27. juni 2011 #16 Del Skrevet 27. juni 2011 Hei! Jeg testa positivt igår! Nr 3 er på vei og jeg håper den sitter godt fast:) Minstemann er 1,5 år, begynner i barnehage i august. Jeg er jobbsøkende og spira satt når jeg minst ventet det! (en runde i halmen denne måneden, rett før jeg trodde mensen skulle komme.. var visst el.. Så nå må jeg satse på å få meg arbeid! (stress, men må tenke at dette ordner seg..) Vi er spente, litt nervøse, men veldig lykkelige:)) Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Staark Skrevet 27. juni 2011 #17 Del Skrevet 27. juni 2011 Vi har to, og hvis mannen sier ja så begynner vi prøvingen på nummer 3 til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤ frk. C med 3 små ¤ Skrevet 28. juni 2011 #18 Del Skrevet 28. juni 2011 Hei dere Så artig at vi er så mange nr-3-prøvere Blir så engasjert av denne gjenge. Artig å kunne følge hverandre helt begynnelsen Har ei venninne som fortalte her om dagen at hun var gravid. Ble hvertfall gira da Blir spennende å se om tanta kommer i slutten av juli... Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå