Gå til innhold

Begynner å bli skikkelig fortvilet over nav, får jo ikke pengene mine :(


Jenny**

Anbefalte innlegg

Har vært på arbeidsavklaring i 6 uker,altså halveis i avklaringsperioden min og jeg har fortsatt ikke fått penger fra nav :(

Har levert meldekortene til tiden hver gang,

har snakket med de x antall ganger både over tlf og jeg har møtt opp på kontoret...og ja selvfølgelig skal de ordne opp i det. MEN det kommer ikke noe penger.

 

Nå er jeg lei av å mase, krangle og vente på pengene jeg har krav på....har ikke helse til å bruke masse energi på dette.

 

Hva kan jeg gjøre for å fortgang hos nav?

 

Håper på gode tips og ideer :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du fått vedtak da og har saksbehandleren din sendt det over til forvaltning? Det kan jo være det som er problemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Alt skal visst være i orden papirmessig etter hva de selv sier,enda mer uforståelig er det at jeg ikke får pengene mine. Får ta meg en tur dit til fredagen når jeg har fri....igjen. Og da blir jeg der til de har ordnet opp i det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså har ikke forvaltning fått vedtaket så er det ikke sikkert pengene dine er klar til og bli utbetalt. Hva står det når du har sendt meldekort etter noen dager da?? Klart til utbetaling eller under behandling??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen beregning står det bak alle de leverte meldekortene mine. Takk for at du prøver å hjelpe meg,setter stor pris på det:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det står ingen beregning så får du ikke penger. Har du fått innvilget AAP, da ? Jeg måtte sende inn meldekort før jeg hadde fått innvilget AAP, husker ikke hvorfor det ble sånn, men det tok en stund før jeg fikk penger og jeg fikk heller ikke etterbetalt. Da sto det alltid "ingen beregning" på status.

 

Jeg ville tatt en tlf til og bedt om å få en ordenlig forklaring på hvorfor du ikke har fått penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...