Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Italia med 1-åringen vår om et par uker. Har tenkt å kjøpe UV-drakt til han for strandbruk. Er det noen her som har erfaring med slike? Er det stor forskjell i pris rundt omkring og hvor selges de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte på Name it. Den var helt grei. Tror dette er noe de har "overalt" der det finnes barneklær. Har til og med sett det på Obs. Prismessig tror jeg ikke det er så stor forskjell. Tror de ligger på rundt 150-200 kroner.

Skrevet

De har på Apotek 1 også... Tror de koster mellom 200-300 kroner mener jeg, hel drakt med glidelås bak. God kvalitet etter hva jeg har hørt.

Skrevet

Er det noe greit å ha på seg da? Forestiller meg at de er trange og at det blir klamt og varmt. Men så har jeg aldri sett/tatt på en i virkeligheten. Så bare en gutt på avstand som var rød i fjeset og så veldig varm ut.

Skrevet

Hadde name-it sin og en annen variant når vi var i Tyrkia for et par uker siden og jenta mi fikk varmeutslett over hele ryggen, Så blei med den første dagen, Smørte heller med 50. og hu hadde en tynn t-shorte over.

Men kan heller anbefale bambustrøyer, men vet ikke om de kommer i så små. Det er naturlig solfaktor i, og de puster godt. Søstra mi ble anbefalt de til ungene når de skal til Australia

Skrevet

min brukte apotek 1 sin i fjor sommer og det funket finifnt

Gjest ♥ JuniGull10 ♥
Skrevet

Jeg har ikke erfaring, men jeg har blitt anbefalt å kjøpe den på apoteket. Den skal ha vunnet en test eller noe.. Den koster 299kr.

Skrevet

De er ikke trange om du kjøper i riktig størrelse;) Jeg har brukt dette på mine barn i sydligere strøk flere ganger, og har bare positive erfaringer. Slipper å smøre hele kroppen med solkrem hele tiden, og ingen har klaget på spesiell varme. Mine har vært tl jenter da, i gult og lyse rosa. Mulig de mørke blå eller svarte til gutter er varmere?? Men det kan uansett være greit å ha en todelt om du skal bruke den til annet enn bading. Da blir det jo enklere å skifte bleie bl.a.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...