Gå til innhold

Hvordan skal jeg "gå videre" med en sak vedr. hvordan jeg er blitt behandlet av en sykehusansatt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

La ut dette innlegget tidligere i dag:

 

http://www.barnimagen.com/forum/thread/143342498

 

Jo mer jeg tenker på opplevelsen min, jo sintere blir jeg! Vil ikke la henne slippe unna med dette... Tenk om hun oppfører seg mot alle som kommer til henne? Tenk på alle de med reell fødselsangst som skal til samtale på sykehuset og som blir møtt av et slikt uhyre??? Stakkars jenter!

 

Føler jeg må gjøre noe, men hva?? Skal jeg sende et brev til ledelsen? Hvilken ledelse? Dette skjedde altså på føde poliklinikken.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta kontakt med avdelingslederen, det vil antagelig være en avd.jordmor. Hvis du ikke møter forståelse der, går du videre til hennes overordnede.

 

Du kan gjerne sende et brev, det er ofte bedre og krever en mer "seriøs" oppfølging enn en telefonsamtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå tror jeg du overdriver litt da.. og det er vel heller ikke rart hun ikke tror deg at du ikke greier få noe oppi der når du har greid å bli gravid...

 

bklager, det eneste du kan gjøre er å be om ny fødselavtale.

 

klager du på henne kommr du ingen vei md det, men kanskje du får henne som jm på fødselen?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å innformere, får Hi denne damen som jordmor under fødselen, så har hun rett til å kunne forlange en annen jordmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

Jeg har ikke lest innlegget ditt, så vet ikke hva som skjedde med deg. Men da jeg hadde en utrolig dårlig opplevelse på sykehuset tok jeg det opp med fastlegen som valgte å sende klagebrev til sykehuset. Det var utrolig virkningsfullt. Jeg ble kalt inn til samtale på sykehuset, der vi gikk gjennom hva som hadde skjedd. Fikk velge selv om jeg ville ha vedkommende tilstede. Fikk en solid beklagelse, samt info om hva de ville gjøre for at andre skulle slippe liknende opplevelser. Det var da snakk om rutineendringer osv. Kanskje dette kan være en løsning for deg også?

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...