Gå til innhold

Jeg vil gifte meg, det vil ikke han..Noen erfaringer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil virkelig gifte meg med samboeren min, men han er ikke like ivrig på det. Det gnager meg, for jeg føler han ikke er sikker på forholdet vårt. Hadde han vært det, tror jeg ikke han hadde tenkt seg om.

Noen som har vært i samme situasjon? Hva gjorde dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spilte med og sa at det ikke var viktig for meg i det hele tatt. At jeg hadde ombestemt meg. :) Så nevnte jeg ingenting på et halvt år og da ville han plutselig. Fikk dette rådet av en psykolog. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn var det her også. Men etter at jeg forklarte hvor mye det virkelig betydde for meg, og at han sånn sett var bundet opp på livstid uansett (unger og hus) så gikk han med på det. Han ønsket ikke å være et midtpunkt i en stor fest, så vi giftet oss borgelig og hadde kun de nærmeste til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men føler du at det ble riktig da? Følte du ikke at du "presset" han til det på en måte?

Jeg vil ikke presse han til noe, jeg vil at han skal ville:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss..kanskje jeg skal prøve den jeg også da:)

Fridde han sånn plutselig eller ble dere enig om det eller hva skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg følte det. Men når jeg så utrykket hans når jeg kom ut av bilen forsto jeg virkelig at dette ville han. Han sto utenfor tinghuset og gråt, med sønnen vår i armene (jeg hadde med datteren min)

 

. Han er ikke god på ord, og det var ikke det at han ikke ville gifte seg sånn egentlig, han bare så ikke hvordan det skulle forandre det han følte for meg. Han sa han ikke kom til å slutte å elske meg om vi ikke giftet oss, og han trodde ikke han kom til å elske meg mer enn han allerede gjorde om vi giftet oss. Han er en komplisert mann, denne mannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, han fridde ikke. Men plutselig sa han at han gjerne ville at vi skulle gifte oss. Så da ble vi enige om det og bryllupet sto fire uker senere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...