Gå til innhold

Startet fødslene likt?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For dere som har født 2 eller flere, ble det omtrent lik start, eller veldig ulikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.

Første startet med blødning og svake rier...

Andre startet med PANG, RIER!!! VONDT! NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Fødsel nr1 startet plutselig om natta, det tok tid før riene ble vonde, men jeg var ikke i tvil om at det var rier når det startet. Mot slutten med nr2 var jeg mye plaget av kynnere som i perioder var både vonde og regelmessige, så når fødselen startet var jeg overbevist om at det var nok en runde med vonde, regelmessige kynnere, men det var det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ulikt. første startet med at jeg merket noe var på gang en morgen. barnet ble tatt med hasteKS dagen etter pga dårlig hjerterytme.

fødsel nr 2. Startet med skikkelig vannavgang, uten en eneste rie. Ble satt igang dagen etter, og fødte 5 timer etter dryppet ble satt :) Enkelt i forhold til 1. gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 helt forskjellige fødsler!

Nr.1 startet med svake rier om natten, og varte fra start til slutt i 18timer. Måtte ta vannet.

Nr.2 Startet med vannavgang om natten, rier en halvtime etter, varte fra start til slutt i 4,5-5timer.

Nr.3 Startet med svake rier på dagen, varte fra start til slutt ca.6 timer, vannet gikk rett før pressriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...