Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Del Skrevet 21. juni 2011 Har han ingen venner stakkars? Han henger jo bare sammen med de voksne? Hmm...... Hilsen Tina-Tv-slave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 Hehe, oppfriskende med noe annet her. Han har jo venne,Chuck og skolevenner. Man ser noen innimellom. Men, jeg har mistet en hel sesong, hva skjedde med Mia? Hun var jo sammen med Chase.. Og hvor gammel er Jamie? Syns han er så irrterende veslevoksen. Passer liksom ikke til å være 7-8år eller hva enn han skal være på serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Del Skrevet 21. juni 2011 Han er super irriterende! Nesten like ille som hun i Full House. Alle tre i Full House, når jeg tenker meg om. Rart at de ikke skriver inn flere barn som han kan være venn med. Hva kan han være? 8 kanskje? Mia dro på turnè, tror jeg? Flott at Brooke er gravid:-) Liker henne! Hun er så søt og snill. Hilsen Tina-Tv-slave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #4 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg ville hvertfall tippet rundt 8år. Ja, det kommer kanskje noen senere, må vel spare noe til senere sesonger.. Hmmm.. Stakkars Chase da. Ja, det er bra at Brooke er gravid, med tvillinger tilogmed. Det med å tegne magen slik avr jo tøft, må huske på det til jeg blir gravid igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #5 Del Skrevet 21. juni 2011 Er det tvillinger? Oi, så bra:-) Hun som har ønsket barn såååå lenge. Er bare tv, men jeg blir litt rørt likevel:-) Hilsen Tina-Tv-slave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #6 Del Skrevet 21. juni 2011 Ja, vi fikk se det istad. æsj, får ikke sett mer ikveld, nå er det jo frustrete fruer.. men det kommer vel fler sesonger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå